Main Menu

  • Biznes
  • e-Commerce
  • SEO / SEM
  • Content Marketing
  • Social Media
  • Szkolenia/Konferencje
logo

marketingportal.pl

  • Biznes
  • e-Commerce
  • SEO / SEM
  • Content Marketing
  • Social Media
  • Szkolenia/Konferencje
Home›e-Commerce

e-Commerce

  • Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego

    Sprzedaż e-commerce w ostatnich latach cieszy się coraz większą popularnością. Wielu przedsiębiorców zdecydowało się nawet na przeniesienie działalności właśnie do ...
    e-Commerce
    25 października 2022
    by e-PR.pl
  • Prestashop module – moduły Prestashop

    Prestashop module – moduły Prestashop E-commerce, czyli sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, to prężnie rozwijająca się gałąź handlu. PrestaShop zaś ...
    e-Commerce
    24 października 2022
    by e-PR.pl
  • E-marketing z głową! Czyli o tym, jak powinna wyglądać współpraca z agencją SEM

    E-marketing z głową! Czyli o tym, jak powinna wyglądać współpraca z agencją SEM

    E-marketing to dziś podstawa w rozwoju firm działających w różnych branżach. Jednak bardzo ważne jest, aby działania marketingowe prowadzone były ...
    e-Commerce, SEO / SEM
    29 września 2022
    by marketingportaly46y66
  • Czym jest certyfikat SSL

    Czym jest certyfikat SSL?

    Sieć nie jest bezpiecznym miejscem, szczególnie jeśli chodzi o ochronę danych. Jest jednak sposób, aby temu zaradzić – certyfikaty bezpieczeństwa ...
    e-Commerce, SEO / SEM
    29 września 2022
    by marketingportaly46y66
  • Czy e-commerce to branża XXI wieku?

    Sklepy internetowe wyrastają w globalnej sieci jak grzyby po deszczu. Przybywa również osób, które coraz więcej kupują w internecie. Po ...
    e-Commerce
    7 lipca 2022
    by e-PR.pl
  • Co sprawia, że klienci porzucają koszyki?

    Sklepy internetowe starają się za wszelką cenę walczyć z porzuconymi koszykami, traktując je jak niewykorzystaną szansę na udaną sprzedaż. Trudno ...
    e-Commerce
    23 maja 2022
    by e-PR.pl
  • Churn Rate w sklepie internetowym: Dlaczego powinineś go analizować

    Wskaźnik rezygnacji (churn rate) to miernik marketingowy, który opisuje liczbę klientów opuszczających firmę w określonym czasie, rezygnujących z jej usług. ...
    e-Commerce
    15 lutego 2022
    by e-PR.pl
  • Czym są packshoty

    Packshot (również pack shot) to nieruchomy lub ruchomy obraz produktu, zwykle zawierający jego opakowanie i etykietę, używany do przedstawiania reputacji ...
    e-Commerce
    13 stycznia 2022
    by e-PR.pl
  • Sklep internetowy – co warto wiedzieć?

    W obecnych czasach rozwój technologiczny wymaga by każda dziedzina życia dostosowała się do panujących warunków. Wszystkie sklepy, zarówno duże „sieciówki” ...
    e-Commerce
    16 grudnia 2021
    by e-PR.pl
  • Reklama zewnętrzna a nośniki reklamowe

    Dobra reklama to nie tylko dźwignia handlu, ale i sposób na kształtowanie świadomości marki w umysłach odbiorców. Jeżeli mamy już ...
    e-Commerce
    12 sierpnia 2021
    by e-PR.pl
1 2 3 4

Znajdź nas na Facebook!

Popularne

  • Zalety korzystania z etui na identyfikator

    Inne
    15 maja 2023
  • Jak wykorzystać potencjał event marketingu?

    Marketing
    25 kwietnia 2023
  • Jak opracować skuteczną strategię marketingową?

    Jak opracować skuteczną strategię marketingową?

    Marketing
    5 kwietnia 2023
  • Szerokie możliwości zawodowe – jaki zakres wiedzy jest wymagany w marketingu internetowym?

    Szerokie możliwości zawodowe – jaki zakres wiedzy jest wymagany w marketingu internetowym?

    Marketing
    31 marca 2023
  • Czym jest digital marketing?

    Czym jest digital marketing?

    Marketing
    21 marca 2023

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Biznes
  • Content Marketing
  • e-Commerce
  • e-PR
  • Email Marketing
  • Inne
  • IT
  • Marketing
  • Mobile Marketing
  • Press Room
  • SEO / SEM
  • Social Media
  • Szkolenia/Konferencje

Ostatnio na stronie

  • Zalety korzystania z etui na identyfikator

    Inne
    15 maja 2023
  • Jak wykorzystać potencjał event marketingu?

    Marketing
    25 kwietnia 2023
  • Jak opracować skuteczną strategię marketingową?

    Jak opracować skuteczną strategię marketingową?

    Marketing
    5 kwietnia 2023
  • Szerokie możliwości zawodowe – jaki zakres wiedzy jest wymagany w marketingu internetowym?

    Szerokie możliwości zawodowe – jaki zakres wiedzy jest wymagany w marketingu internetowym?

    Marketing
    31 marca 2023
  • Czym jest digital marketing?

    Czym jest digital marketing?

    Marketing
    21 marca 2023
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
  • O portalu
  • Reklama
  • Kontakt
©2020 Copyright - Marketing Portal

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij