Marketing
-
Znaczenie audytu Google Ads w kontekście skuteczności działań reklamowych
Prowadzisz sklep internetowy lub masz salon fryzjerski? Próbujesz swoich sił w marketingu internetowym prowadząc kampanie Google Ads? Być może zastanawiasz ... -
Jak szybciej sprzedawać mieszkania i utrzymywać zadowolenie kupujących? Poznaj system CRM dla deweloperów
Szybsza sprzedaż i zadowolenie klientów — poznaj CRM dla deweloperów Większość firm inwestuje znaczne zasoby ludzkie i środki finansowe w ... -
Czym zajmuje się Digital Marketing Manager?
Digital marketing, inaczej marketing cyfrowy, to działania, których celem jest reklama produktów i usług w internecie. W dobie globalizacji oraz ... -
Co powinien zawierać brief marketingowy?
Chcesz zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub wzmocnić świadomość istnienia swojej marki wśród klientów? W tym celu możesz wykorzystać różne narzędzia ... -
Koszulki z logo firmy – skuteczny sposób na promocję
Koszulki z nadrukiem to nie tylko element odzieży, ale także skuteczne narzędzie marketingowe, które może przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności ... -
Folia OWV – Wszechstronność i Wytrzymałość w Reklamie Zewnętrznej
Folia OWV, czyli Oriented White Vinyl, to jeden z najpopularniejszych nośników reklamowych wykorzystywanych w reklamie zewnętrznej. Dzięki swojej wszechstronności, wytrzymałości ... -
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży międzynarodowej? Praktyczne wskazówki dla e-commerce
Jak skutecznie prowadzić sprzedaż międzynarodową w swoim sklepie internetowym? Sprzedaż cross-border, czyli międzynarodowa, to obecnie ogromne wyzwanie dla e-commerce. Jeśli ... -
Jak wykorzystać potencjał event marketingu?
Umiejętność budowania społeczności jest jednym z najważniejszych zadań marketingu. Bycie częścią większej grupy jest jedną z naszych podstawowych potrzeb, a ... -
Jak opracować skuteczną strategię marketingową?
Przygotowanie skutecznej strategii marketingowej wiąże się z koniecznością poświęcenia na to dużo czasu. Strategii nie można planować szybko, ponieważ musi ... -
Szerokie możliwości zawodowe – jaki zakres wiedzy jest wymagany w marketingu internetowym?
Marketing internetowy nie tylko jest skuteczną i mierzalną formą prowadzenia działań promocyjnych, ale daje też szerokie pole do personalizacji działań ...