Marketing kinowy – sposób na udane kampanie

Marketing kinowy – sposób na udane kampanie

Oprócz tradycyjnych metod reklamowych w ostatnim czasie na znaczeniu zyskały kampanie przeprowadzane w internecie dzięki reklamom w wyszukiwarkach czy w mediach społecznościowych. Taka kampania może mieć znaczne zasięgi, ale...
Kampanie content marketingowe, skutecznym narzędziem w promocji

Kampanie content marketingowe, skutecznym narzędziem w promocji

Content marketing jest tzw. marketingiem treści. Strategia ta polega na regularnym tworzeniu i rozpowszechnianiu różnymi kanałami przydatnych oraz wartościowych treści w pełni odpowiadających potrzebom odbiorcy i jednocześnie przynoszących korzyści...
Marketingowy niezbędnik młodego przedsiębiorcy

Marketingowy niezbędnik młodego przedsiębiorcy

Rynek reklamy jest niezwykle szeroki i można w nim znaleźć najróżniejsze metody prezentowania sprzedawanych przez nas towarów, bądź oferowanych usług. Wiadomo – na każdego klienta zadziała co innego, dlatego...
Artykuły tematyczne, czyli jak wspomóc content marketing

Artykuły tematyczne, czyli jak wspomóc content marketing?

Chcesz skutecznie promować swoją markę? Jej widoczność pozwolą Ci zwiększyć artykuły tematyczne publikowane na serwisach zewnętrznych. Zobacz, czym są, dlaczego warto je publikować i co zrobić, aby wzmocniły Twoją...
Jak tworzyć skuteczne artykuły

Jak tworzyć skuteczne artykuły?

Stworzenie wartościowego artykułu sprawia, że jest on czytany przez tysiące, setki tysięcy, a nawet miliony użytkowników. Czy i my chcielibyśmy uzyskiwać takie rezultaty? W takim razie powinniśmy jak najlepiej...
Branded content - jak uwieść i zaangażować konsumenta

Branded content – jak uwieść i zaangażować konsumenta

Konsumenci coraz bardziej odporni na reklamę stawiają wyzwania markom. Odpowiedzią na nie staje się branded content – wymagająca forma komunikacji, która pobudza percepcję odbiorcy, wyróżnia się kreacją oraz stanowi...

MarketingPortal.pl objął patronat medialny nad Mistrzostwami Content Marketingu

Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Celem imprezy jest nie tylko wyłonienie najlepszego w Polsce autora treści, ale przede wszystkim szerzenie wiedzy i komunikacji marketingowej. Pierwsze w...

Content marketing – z czym to się je?

Zastanawiasz się w jaki sposób docierać z ofertą do klienta w internecie, by go do siebie przekonać, a nie rozdrażnić? O wydawaniu budżetu na chybioną reklamę i komunikację niewywołującą...

Salon piękności w internecie – jak może budować swój content?

Content marketing to nic innego, jak angażujące odbiorcę, wartościowe i interesujące treści. Jeśli promujemy nasz salon urody w internecie, jest on niezbędny. Przyniesie korzyści nie tylko odbiorcom, ale również...

Najlepsze przykłady w Content Marketingu – publikacja IAB Polska

IAB Polska opublikował właśnie materiał pod tytułem „Najlepsze przykłady w Content Marketingu”. Znajdziemy w nim ciekawy zbiór przeprowadzonych kampanii Content Marketingu na polskim rynku. Jest to pierwsza tak rozległa publikacja,...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij