Jak wybrać firmę spedycyjną dla sklepu internetowego?

Handel internetowy jest dziś równie popularny jak tradycyjny. Choć sklep internetowy wydaje się opcją łatwiejszą w wykonaniu niż tradycyjny sklep z towarami i szybszą w realizacji, nastręcza co prawda...

Dobrana para, czyli e-mail marketing
 i e-commerce (infografika)

Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce. Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C...

Sklep internetowy w modelu dropshipping

Dropshipping to w wielkim skrócie model handlu w internecie, w którym cały proces logistyczny związany z magazynowaniem i realizacją zamówienia zostaje przeniesiony ze sprzedawcy na dostawcę towaru – hurtownię,...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij