e-Commerce
-
4 powody, dla których warto zainwestować w kampanię Google Ads
Kampanie Google Ads to oprócz tradycyjnego SEO i pozycjonowania najpopularniejsza strategia na zwiększanie widoczności swojej marki i zdobywanie nowych klientów. ... -
Ile kosztuje platforma e-commerce?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, posiadanie własnego sklepu internetowego jest nie tylko korzystne, ale często wręcz niezbędne. Platformy e-commerce umożliwiają ... -
Jak osiągnąć sukces w sprzedaży międzynarodowej? Praktyczne wskazówki dla e-commerce
Jak skutecznie prowadzić sprzedaż międzynarodową w swoim sklepie internetowym? Sprzedaż cross-border, czyli międzynarodowa, to obecnie ogromne wyzwanie dla e-commerce. Jeśli ... -
Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego
Sprzedaż e-commerce w ostatnich latach cieszy się coraz większą popularnością. Wielu przedsiębiorców zdecydowało się nawet na przeniesienie działalności właśnie do ... -
Prestashop module – moduły Prestashop
Prestashop module – moduły Prestashop E-commerce, czyli sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, to prężnie rozwijająca się gałąź handlu. PrestaShop zaś ... -
E-marketing z głową! Czyli o tym, jak powinna wyglądać współpraca z agencją SEM
E-marketing to dziś podstawa w rozwoju firm działających w różnych branżach. Jednak bardzo ważne jest, aby działania marketingowe prowadzone były ... -
Czym jest certyfikat SSL?
Sieć nie jest bezpiecznym miejscem, szczególnie jeśli chodzi o ochronę danych. Jest jednak sposób, aby temu zaradzić – certyfikaty bezpieczeństwa ... -
Czy e-commerce to branża XXI wieku?
Sklepy internetowe wyrastają w globalnej sieci jak grzyby po deszczu. Przybywa również osób, które coraz więcej kupują w internecie. Po ... -
Co sprawia, że klienci porzucają koszyki?
Sklepy internetowe starają się za wszelką cenę walczyć z porzuconymi koszykami, traktując je jak niewykorzystaną szansę na udaną sprzedaż. Trudno ... -
Churn Rate w sklepie internetowym: Dlaczego powinineś go analizować
Wskaźnik rezygnacji (churn rate) to miernik marketingowy, który opisuje liczbę klientów opuszczających firmę w określonym czasie, rezygnujących z jej usług. ...