SEO / SEM
-
E-marketing z głową! Czyli o tym, jak powinna wyglądać współpraca z agencją SEM
E-marketing to dziś podstawa w rozwoju firm działających w różnych branżach. Jednak bardzo ważne jest, aby działania marketingowe prowadzone były ... -
Czym jest certyfikat SSL?
Sieć nie jest bezpiecznym miejscem, szczególnie jeśli chodzi o ochronę danych. Jest jednak sposób, aby temu zaradzić – certyfikaty bezpieczeństwa ... -
Pozycjonowanie lokalne 2022 – jak się wyróżnić?
Pozycjonowanie lokalne 2022 – jak się wyróżnić? Jeżeli prowadzisz swoją firmę i nie obce są ci metody jej promocji online, ... -
Najpopularniejsze agencje SEO
Jakiś czas temu branżowy serwis Rating Captain przeprowadził ranking najlepszych agencji SEO w Polsce. Brane pod uwagę były przede wszystkim ... -
Wybrać usługi kopirajtera, czy samemu pisać teksty reklamowe?
Nie da się zaprzeczyć, że słowo jest narzędziem, które od zawsze ma ogromny wpływ zarówno na losy jednostki, a nawet ... -
Google Zakupy i kampanie produktowe
Przy wyszukiwaniu konkretnych produktów można zauważyć po prawej stronie boks reklamowy ze zdjęciami, cenami i innymi elementami. Tak właśnie działają ... -
Sklep internetowy przyjazny SEO
Wybierając silnik sklepu internetowego, warto uwzględnić jego “przyjazność” pod wyszukiwarki internetowe. Zapobiec to może dodatkowym kosztom, związanym z jego późniejszą ... -
W jaki sposób reklamować własną działalność gospodarczą?
Firmy, które nie zadbają o odpowiednią reklamę, nie będą w stanie przetrwać na rynku, na którym obecnie w niemal każdej ... -
6 najczęstszych powodów porzucania koszyków w sklepach internetowych
Porzucanie koszyków zakupowych to koszmar każdego sklepu internetowego. Statystycznie aż 70% transakcji nie zostaje sfinalizowanych i kończy się na etapie ... -
Pozycjonowanie czy reklama Google Ads – co wybrać?
Celem niemal każdej strony internetowej jest dotarcie do ludzi. Niezależnie od tego, czy jest to sklep internetowy, blog, czy może ...