Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych

Często najtrudniejszym do okiełznania elementem języka sprzedaży jest kreatywność i lekkość wypowiedzi. Skuteczny język handlu nie opiera się na standardowych formułach i powtarzaniu tych samych fraz. Klienci oczekują pozytywnych...
Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji. Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i...

Nowe ramy prawne ochrony danych osobowych – obowiązki i wyzwania dla przedsiębiorców

Europejska reforma prawa Ochrony Danych Osobowych powoli staje się faktem. 14 kwietnia Parlament Europejski uchwalił ostateczną treść Rozporządzenia, nad którym prace trwały od 2012 roku. W wyniku reformy m.in. zmieni...

Seminarium “Nowe technologie i trendy loyality – programy lojalnościowe w praktyce”

W dzisiejszych czasach walka o klienta rozgrywa się nie tylko o pozyskanie nowego, ale także o utrzymanie przy sobie tego, który skorzystał już z naszego produktu bądź usługi. Z...

Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Do obowiązków pracowników działów HR coraz częściej należy nie tylko wykonywanie zadań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, ale także czynny udział w tworzeniu i realizowaniu biznesowej strategii przedsiębiorstwa. Na...

Copywriting i webwriting – jak napisać skuteczny tekst reklamowy i sprzedażowy

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą...

Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem

Praca na stanowisku asystenckim ma istotne znaczenie w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Skuteczność działania Office Managera wiąże się z dużą odpowiedzialnością i ma bezpośredni wpływ na efektywne działanie całej firmy. Szkolenie...
Eksperci sprzedaży wielokanałowej na Retail Marketing Forum

Eksperci sprzedaży wielokanałowej na Retail Marketing Forum

Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia w Business Centre...

Między brandingiem a sprzedażą, czyli… jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?

Głównym celem każdego przedsiębiorcy jest dynamiczny rozwój firmy i stałe zwiększanie zysków. Aby to osiągnąć, trzeba dać się poznać potencjalnym klientom. Jak to zrobić? Poprzez budowanie silnego brandu firmy. Szukasz...

Warsztaty “Copywriting i webwriting – jak napisać skuteczny tekst reklamowy i sprzedażowy”

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z ofertą, należy zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do...

Szkolenie “Planowanie budżetu w marketingu racjonalizacja kosztów, zachowanie efektywności”

Czy wiesz, jakich błędów powinieneś unikać tworząc budżet marketingowy? Podczas szkolenia przedstawimy 7 głównych wskazówek, takich jak: przecenianie lub nie docenianie narzędzi marketingu on-line, nieadekwatność wobec budżetów konkurencji, rozproszenie budżetu,...

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w...

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali?...

Jak komunikować się z zespołem, by być zrozumianym? – trening umiejętności komunikacyjnych dla LIDERA

Kluczowe znaczenie dla właściwych relacji w miejscu pracy ma umiejętność skutecznego komunikowania się przełożonego ze współpracownikami. Proces ten polega na wzajemnym stawaniu się na przemian raz nadawcą, a raz...
Centra szkoleniowe - gdzie najlepiej zorganizować szkolenie

Centra szkoleniowe – gdzie najlepiej zorganizować szkolenie?

Ktoś, kto prowadzi własną firmę z pewnością wie, że dobrze wyszkolona i wykwalifikowana kadra, jest podstawą właściwego funkcjonowania firmy. Mądry pracodawca ma również świadomość, że to jego pracownicy również...

Jak działa reklama na facebooku czyli skuteczne kampanie reklamowe na facebooku

Uczestnicy dowiedzą się, jak prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku. Jest wiele opcji na tym portalu, które pozwalają trafić do najróżniejszych typów klientów, tak w B2B i B2C. Czy...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij