Press Room
Komunikatory: ile czasu im poświęcamy?
Coraz więcej czasu spędzamy na korzystaniu z urządzeń mobilnych: ok. 25% to aktywność podejmowana w aplikacjach preinstalowanych, 50% w aplikacjach ...Kobiety vs mężczyźni w korzystaniu z urządzeń mobilnych
Polacy to aktywni internauci: blisko połowa (41%*) jest użytkownikami urządzeń mobilnych. Która płeć wiedzie prym w statystykach, jakie aplikacje są ...Jak trafić do konsumenta powyżej 40 roku życia? Wysłać SMS-a!
Dla firm coraz większym wyzwaniem jest dywersyfikacja kierunków komunikacji do poszczególnych grup konsumentów. Jak trafić do nastolatków? Jak do millenialsów ...Wystartował Marketing Katalog
Chcielibyśmy serdecznie wszystkich zaprosić do nowo otwartego katalogu stron i firm z branży marketingu – Marketing Katalog. Dodanie wpisu do ...Top 10 aplikacji w grupie wiekowej 25-34
Osoby w wieku 25-34 lat to intratna grupa docelowa dla reklamodawców. Jak wynika z badania Mobience – spośród osób instalujących ...