Email Marketing
-
Z jakich elementów powinien składać się dobrze zaprojektowany mailing reklamowy?
Treść maila, ale również wygląd całej wiadomość jest szczególnie istotny. Gdy zadbasz o to, aby prezentowała się ona estetycznie, pokażesz ... -
Czy baza firm jest pomocna w prowadzeniu biznesu?
Dobra baza firm zawiera aktualne dane kontaktowe firm, czyli dane takie jak adresy lokali i numery telefonów firmowych. Informacje tego ... -
Sklep internetowy jak zacząć?
Jeżeli znalazłeś się w tym miejscu, to ze sporą dozą pewności można stwierdzić, że masz w planach otworzenie swojego własnego ... -
Jak wykorzystać email marketing w biznesie?
Staramy się brać udział w różnych wyzwaniach marketingowych. Czynimy tak, ponieważ dzięki temu przedstawiamy swój biznes z jeszcze lepszej strony. ... -
Mailing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi współczesnego marketingu. Co robić, by w pełni wykorzystać jego ...
Mailing to jedno z najskuteczniejszych narzędzi współczesnego marketingu. Co robić, by w pełni wykorzystać jego potencjał? -
SZOK I NIEDOWIERZANIE – podstawowe błędy w kampaniach e-mail marketingowych
Czasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam różne uczucia – od zdziwienia, niedowierzania, po szok. Zastanawiamy się,jak można było wysłać ... -
Dzień Matki w e-mail marketingu
Według najnowszych badań YesLifecycle Marketing, mailingi wysyłane z okazji Dnia Matki zawierające wyrazy nacechowane emocjonalnie mają większy współczynnik otwieralności. Jak ... -
Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu
Wiele firm z sektora MSP twierdzi, że marketing automation nie jest dla nich, gdyż wymaga dużej inwestycji na starcie. Jest ... -
Dobrana para, czyli e-mail marketing i e-commerce (infografika)
Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających ...