Biznes
-
Hostessy na Twoje wydarzenie
Hostessy stanowią ważną część obsługi wydarzeń publicznych. Jeżeli interesuje Cię wynajem hostess, postaw na sprawdzony zespół. Czym zajmuje się hostessa? ... -
Jakie są zalety wirtualnego call center
Wirtualna platforma call center to obecnie najgorętszy temat na świecie. W tym artykule przyjrzymy się najważniejszym zaletom call center w ... -
Czy leżak z logo to skuteczna forma reklamy?
Niezależnie od tego, czy próbujesz przyciągnąć nowych klientów, czy po prostu zareklamować swoją firmę, leżak z logo może być świetnym ... -
Sprawna obsługa kadrowa
Sprawna obsługa kadrowa w nowoczesnej firmie to istotna kwestia, która ma wpływ na utrzymanie właściwych relacji z pracownikami i prawidłowe ... -
Dlaczego warto prowadzić monitoring marki w sieci?
Bezcenne informacje, jakie płyną z sieci, pozwalają wsłuchać się w głos klienta. Dzięki nim jesteś w stanie odpowiednio kształtować wizerunek ... -
Kupno czy wynajem namiotu eventowego?
Imprezy w plenerze cieszą się dużą popularnością, przyciągając do siebie niezliczoną rzeszę populacji. Pogoda w Polsce bywa jednak wyjątkowo kapryśna, ... -
Budowanie i pozycjonowanie stron internetowych
Niezależnie od tego, jak długo istnieje Twoja firma, musisz ją nieustannie rozwijać, gdyż inaczej szybko wyprzedzi Cię konkurencja. Obecnie nie ... -
Jak pozyskiwać klientów i zwiększać zysk?
Jak pozyskiwać klientów? Zastanawiasz się, jak pozyskiwać klientów i tym samym zwiększyć zyski swojej firmy? Jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów w ... -
Shopper marketing: co to takiego?
Shopper marketing to w dużym uproszczeniu sztuka przekonywania konsumentów do zakupu produktu. Jeśli jesteś posiadaczem sklepu (stacjonarnego lub internetowego) lub ... -
CPM – o czym mowa w praktyce?
CPM to termin używany w nowoczesnym marketingu internetowym. Oznacza on „Cost Per Mile”, ale nie tłumaczy się go dosłownie, ponieważ ...