Biznes
-
Czy leżak z logo to skuteczna forma reklamy?
Niezależnie od tego, czy próbujesz przyciągnąć nowych klientów, czy po prostu zareklamować swoją firmę, leżak z logo może być świetnym ... -
Sprawna obsługa kadrowa
Sprawna obsługa kadrowa w nowoczesnej firmie to istotna kwestia, która ma wpływ na utrzymanie właściwych relacji z pracownikami i prawidłowe ... -
Dlaczego warto prowadzić monitoring marki w sieci?
Bezcenne informacje, jakie płyną z sieci, pozwalają wsłuchać się w głos klienta. Dzięki nim jesteś w stanie odpowiednio kształtować wizerunek ... -
Kupno czy wynajem namiotu eventowego?
Imprezy w plenerze cieszą się dużą popularnością, przyciągając do siebie niezliczoną rzeszę populacji. Pogoda w Polsce bywa jednak wyjątkowo kapryśna, ... -
Budowanie i pozycjonowanie stron internetowych
Niezależnie od tego, jak długo istnieje Twoja firma, musisz ją nieustannie rozwijać, gdyż inaczej szybko wyprzedzi Cię konkurencja. Obecnie nie ... -
Jak pozyskiwać klientów i zwiększać zysk?
Jak pozyskiwać klientów? Zastanawiasz się, jak pozyskiwać klientów i tym samym zwiększyć zyski swojej firmy? Jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów w ... -
Shopper marketing: co to takiego?
Shopper marketing to w dużym uproszczeniu sztuka przekonywania konsumentów do zakupu produktu. Jeśli jesteś posiadaczem sklepu (stacjonarnego lub internetowego) lub ... -
CPM – o czym mowa w praktyce?
CPM to termin używany w nowoczesnym marketingu internetowym. Oznacza on „Cost Per Mile”, ale nie tłumaczy się go dosłownie, ponieważ ... -
Badanie klientów – czy powinno być anonimowe?
Prowadząc badania zawsze powinniśmy mieć na względzie kwestie związane z ich anonimowością i poufnością. Respondent biorący udział w badaniu powinien ... -
Jak robić marketing szeptany?
Marketing szeptany to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów na reklamę w sieci. Jest to skuteczna i przede wszystkim tania forma ...