Jak wybrać najlepsze miejsce na reklamę na telebimie?

Jak wybrać najlepsze miejsce na reklamę na telebimie?

Reklama teleekranowa to rodzaj marketingu cyfrowego, który wykorzystuje reklamy wideo na urządzeniach mobilnych. Reklama na telebimie nie jest taka sama jak tradycyjne reklamy telewizyjne, czy reklamy wideo online, które zwykle trwają 30 sekund. Teleekrany mogą prezentować znacznie dłuższe treści reklamowe, które pokażą więcej szczegółów oferty. Oznacza to, że teleekrany mogą być znacznie bardziej skuteczne niż tradycyjne reklamy.

Jak stworzyć skuteczną reklamę na telebimie?

Sama reklama nie będzie skuteczna, jeżeli nie będzie odpowiednio wykonana i nie będzie docierać do właściwych odbiorców. Oto kluczowe elementy dobrej i skutecznej reklamy (nie tylko na telebimach). 

  • Poznaj swoją grupę docelową  — kim jest idealny klient, gdzie mieszka, jaki ma status materialny, ile ma lat, jakie ma potrzeby. To niektóre z pytań, na jakie warto odpowiedzieć, aby dotrzeć do właściwych osób.
  • Tworzenie atrakcyjnej reklamy — tworząc reklamy teleekranu, pamiętaj, że muszą one przyciągać uwagę. Oznacza to, że przyciągną uwagę docelowych odbiorców, utrzymają ją wystarczająco długo, aby mogli przeczytać to, co chcesz, aby zobaczyli. Możesz to zrobić, używając wizualizacji i tekstu, które z nimi rezonują, a także upewniając się, że reklama jest spójna z Twoją marką.
  • Wybierz odpowiedni teleekran — pierwszym krokiem w wyborze najlepszego miejsca na reklamę na telebimie jest wybór odpowiedniego rozmiaru i umiejscowienia. Istnieje wiele czynników wpływających na widoczność, w tym natężenie ruchu, pobliskie budynki, warunki pogodowe i inne.

Jaka lokalizacja będzie odpowiednia dla telebimu reklamowego?

Jeśli chodzi o telebimy led i wybór lokalizacji na nich, to dostępnych jest kilka opcji, z których każda ma swoje zalety. Oto lista niektórych potencjalnych lokalizacji:

Obszary o dużym natężeniu ruchu, takie jak ruchliwe ulice, skrzyżowania i centra handlowe, oferują dużą publiczność i potencjał wysokiej widoczności.

Węzły transportu publicznego, takie jak stacje kolejowe lub stacje metra, przystanki autobusowe. 

Wydarzenia sportowe, koncerty i festiwale oferują dużą i zaangażowaną publiczność, która jest otwarta na przekaz marki.

Lotniska, duże poczekalnie dworcowe, terminale — ludzie czekający na swój lot, czy transport często oglądają wyświetlane reklamy, aby zabić czas. 

Autostrady, ruchliwe  ulice — cyfrowe billboardy oferują dużą publiczność i potencjał wysokiej widoczności na dużych odległościach.

Miejsca związane z branżą — jeśli masz specyficzną branżę, która jest skierowana do wąskiego grona odbiorów, staraj się ją umieścić tam gdzie odbiorcy przebywają najczęściej (np. wypożyczalnia jachtów – w okolicy plaży, promenady nadmorskiej).

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij