Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z ofertą, należy zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.
Warszawa, 11października 2016r.
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/ciw/formularz_pr10.php
Na warsztatach uczestnicy nauczą się jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie, zdobędą wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.Zrozumieją, jak czytają Internauci i nauczą się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.
Nauczysz się pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą Twój produkt/zainteresują odbiorcę oraz pisać teksty sprzedażowe, które nakłonią czytelników do zakupu produktu/skorzystania z usług Twojej firmy – nauczysz się pisać wszelkiej maści formy użytkowe – tak tradycyjne ulotki, jak i teksty na potrzeby internetu – dzięki czemu oszczędzisz na zlecaniu tych usług zewnętrznym specjalistom – zwiększysz skuteczność swoich działań reklamowych dzięki odpowiedniemu doborowi słów.
Dla kogo:
- osób zajmujących się redagowaniem tekstów do internetu, dziennikarzy,
- copywriterów,
- pracowników agencji reklamowych,
- pracowników agencji public relations,
- pracowników działów marketingu.
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/ciw/index.php
Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl