W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.

Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.

Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.

Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

W programie m. in.

  • Dokąd zmierza digital marketing?
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych
  • Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji?
  • Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać?
  • User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
  • Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
  • Skuteczne kampanie PPC w social media
  • Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
  • Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories

Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

Strona wydarzenia: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1111,digital-marketing

Marketing Portal objął patronat nad całym wydarzeniem.

ORGANIZATOR: Puls Biznesu

KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77

ZOSTAW ODPOWIEDŹ