Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.

Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.

Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.

Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.

W programie m. in.

  • Dokąd zmierza digital marketing?
  • Obsługa klienta w mediach społecznościowych
  • Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji?
  • Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać?
  • User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
  • Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
  • Skuteczne kampanie PPC w social media
  • Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
  • Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories

Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa

Strona wydarzenia: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1111,digital-marketing

Marketing Portal objął patronat nad całym wydarzeniem.

ORGANIZATOR: Puls Biznesu

KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij