Świadomy język sprzedawcy
Bycie dobrym sprzedawcą jest sztuką, która wymaga posiadania określonych predyspozycji oraz wielu umiejętności nabytych w praktyce. Każdy sprzedawca, który chcę dążyć do coraz lepszych efektów swojej pracy, musi rozwijać w sobie cechy, które ułatwią mu kontakt z klientem.
Zapraszamy na szkolenie „Świadomy język sprzedawcy”, podczas którego nasz Ekspert kompleksowo omówi techniki aktywnego słuchania, zadawania pytań oraz perswazji. Dowiesz się jak skutecznie radzić sobie z obiekcjami klienta oraz poznasz niezwykle istotny w sprzedaży język korzyści. Zdobądź umiejętności, które ułatwią sprzedaż i pozwolą zbudować pozytywne relacje z klientami. Zwiększ skuteczność swoich działań!
Szkolenie odbędzie się 13 i 14 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Techniki aktywnego słuchania
- Zadawanie pytań
- Komunikacja i język sprzedaży
- Techniki perswazji
- Krytyka klienta – jak sobie z nią radzić?
- Język korzyści
Prowadzący:
Daniel Kajak – Praktyk i teoretyk z ponad 10 – letnim doświadczeniem w sprzedaży. Umiejętności nabywał, jako sprzedawca oraz manager sprzedaży w firmach takich jak: Netia S.A., Erekta Budownictwo, Warbud Vinci Facilities oraz Cloud Solutions Center. Trener prowadzący autorskie szkolenia w zakresie relacji z klientem. Ekspert w dziedzinie telesprzedaży i sprzedaży bezpośredniej.
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl