Copywriting i webwriting – jak napisać skuteczny tekst reklamowy i sprzedażowy

Internauci nie lubią czytać, ale tylko 2 na 10 czyta coś więcej niż nagłówki. Żeby zachęcić ich do zapoznania się z Państwa ofertą, musicie zrozumieć sposób, w jaki podchodzą do tekstów w sieci.

Na warsztatach nauczą się Państwo jak przykuwać uwagę i sprzedawać produkty za pomocą słów na ekranie. Zdobytą Państwo wiedzę na temat tworzenia dobrych tekstów, wykorzystywanych nie tylko w Internecie, ale również w innych materiałach promocyjnych.

Zrozumiecie Państwo, jak czytają Internauci i nauczycie się tworzyć teksty dopasowane do ich nawyków.

Nauczycie się Państwo pisać skuteczne teksty, które sprzedadzą produkt/zainteresują odbiorcę.

W programie:
Specyfika tekstów w Internecie.
Skuteczne teksty – zasady tworzenia.
Copywriting – ćwiczenia.
Copywriting w sieci –webwriting.

Szczegółowy PROGRAM szkolenia oraz tematyka kolejnych warsztatów w tym cyklu: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/ciw/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU na udział w warsztacie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego: http://cpi.com.pl/imprezy/2017/ciw/formularz_pr10.php

Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
www.cpi.com.pl
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl

SPRAWDŹ:  Sztuka sprzedaży - poznaj techniki, które sprzedają!
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *