Seminarium „Nowe technologie i trendy loyality – programy lojalnościowe w praktyce”

W dzisiejszych czasach walka o klienta rozgrywa się nie tylko o pozyskanie nowego, ale także o utrzymanie przy sobie tego, który skorzystał już z naszego produktu bądź usługi. Z tego względu co raz większe znaczenie dla firm ma stosowanie rozbudowanych programów lojalnościowych.

Podczas zaplanowanego na 13 grudnia br. seminarium: NOWE TECHNOLOGIE I TRENDY LOYALTY – PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE W PRAKTYCE zapoznasz się z najnowszymi technologiami i trendami budowania przywiązania klienta do firmy bądź marki. Poznasz zasady tworzenia programów lojalnościowych, jak również dowiesz się o prawnych aspektach przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych w świetle nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Warszawa, 13 grudnia 2016 r.

W programie seminarium:

  • zasady tworzenia programów lojalnościowych,
  • skuteczny program lojalnościowy – największe błędy okiem praktyka,
  • lojalność ze smartfona,
  • marketing relacji a programy lojalnościowe,
  • wykorzystywanie danych o klientach. Przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych w nowym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych.

Szczegółowy PROGRAM seminarium: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/tl/index.php

Formularz zgłoszeniowy z 10% rabatem pod adresem http://cpi.com.pl/imprezy/2016/tl/formularz_pr10.php

Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
www.cpi.com.pl
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij