Seminarium „Nowe technologie i trendy loyality – programy lojalnościowe w praktyce”

W dzisiejszych czasach walka o klienta rozgrywa się nie tylko o pozyskanie nowego, ale także o utrzymanie przy sobie tego, który skorzystał już z naszego produktu bądź usługi. Z tego względu co raz większe znaczenie dla firm ma stosowanie rozbudowanych programów lojalnościowych.

Podczas zaplanowanego na 13 grudnia br. seminarium: NOWE TECHNOLOGIE I TRENDY LOYALTY – PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE W PRAKTYCE zapoznasz się z najnowszymi technologiami i trendami budowania przywiązania klienta do firmy bądź marki. Poznasz zasady tworzenia programów lojalnościowych, jak również dowiesz się o prawnych aspektach przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych w świetle nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

Warszawa, 13 grudnia 2016 r.

W programie seminarium:

  • zasady tworzenia programów lojalnościowych,
  • skuteczny program lojalnościowy – największe błędy okiem praktyka,
  • lojalność ze smartfona,
  • marketing relacji a programy lojalnościowe,
  • wykorzystywanie danych o klientach. Przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych w nowym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych.

Szczegółowy PROGRAM seminarium: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/tl/index.php

Formularz zgłoszeniowy z 10% rabatem pod adresem http://cpi.com.pl/imprezy/2016/tl/formularz_pr10.php

Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
www.cpi.com.pl
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl

SPRAWDŹ:  Nowe ramy prawne ochrony danych osobowych – obowiązki i wyzwania dla przedsiębiorców
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *