Seminarium “Nowe technologie i trendy loyality – programy lojalnościowe w praktyce”
W dzisiejszych czasach walka o klienta rozgrywa się nie tylko o pozyskanie nowego, ale także o utrzymanie przy sobie tego, który skorzystał już z naszego produktu bądź usługi. Z tego względu co raz większe znaczenie dla firm ma stosowanie rozbudowanych programów lojalnościowych.
Podczas zaplanowanego na 13 grudnia br. seminarium: NOWE TECHNOLOGIE I TRENDY LOYALTY – PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE W PRAKTYCE zapoznasz się z najnowszymi technologiami i trendami budowania przywiązania klienta do firmy bądź marki. Poznasz zasady tworzenia programów lojalnościowych, jak również dowiesz się o prawnych aspektach przetwarzania danych osobowych dla celów marketingowych w świetle nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Warszawa, 13 grudnia 2016 r.
W programie seminarium:
- zasady tworzenia programów lojalnościowych,
- skuteczny program lojalnościowy – największe błędy okiem praktyka,
- lojalność ze smartfona,
- marketing relacji a programy lojalnościowe,
- wykorzystywanie danych o klientach. Przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych w nowym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych.
Szczegółowy PROGRAM seminarium: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/tl/index.php
Formularz zgłoszeniowy z 10% rabatem pod adresem http://cpi.com.pl/imprezy/2016/tl/formularz_pr10.php
Organizator:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
www.cpi.com.pl
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email: pr@konferencja.com.pl