IAB DIMAQ od A do Z – Jak skutecznie przygotować się do egzaminu i stać się posiadaczem certyfikatu IAB DIMAQ?

Zapraszamy na 2 dniowe szkolenie systematyzujące i uzupełniające wiedzę. IAB DIMAQ od A do Z – Jak skutecznie przygotować się do egzaminu i stać się posiadaczem certyfikatu IAB DIMAQ?

Warszawa, 15-16 listopada 2016 r.

Cel szkolenia:

  • „powtórka” kluczowych zagadnień ze wszystkich bloków tematycznych składających się na egzamin DIMAQ,
  • przekazanie praktycznych wskazówek odnośnie przygotowania się do egzaminu IAB DIMAQ,
  • omówienie zakresu wymaganych informacji i specyfiki egzaminu,
  • „próbny test” – zestaw przykładowych pytań składających się na test weryfikacyjny kompetencji digitalowych,
  • wskazanie źródeł do samodzielnego przygotowania się i/lub powtórki materiału do certyfikacji wiedzy.

Szkolenie jest adresowane do specjalistów i menedżerów marketingu oraz przedstawicieli branży interaktywnej zainteresowanych uzyskaniem branżowego certyfikatu IAB DIMAQ.

Między innymi w programie szkolenia:

  • Digital Marketing i planowanie kampanii online od A do Z.
  • Display i video advertising.
  • Mobile Marketing.
  • SEM – od strategii w zakresie SEO do reklamy PPC.
  • E-mail Marketing w praktyce.
  • Social Media i Content Marketing.
  • ewolucja e-marketingu.
  • KPI i analityka kampanii brandingowych.
  • Wideo z vlogerami.
  • praktyczne aspekty SEM.
  • narzędzia analityczne, sociallistening i monitoring.
  • niestandardowe narzędzia mobile marketingu.
  • E-commerce, analityka i UX.

Szczegółowy PROGRAM znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/dimaq2/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/dimaq2/formularz_pr10.php

Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl

SPRAWDŹ:  Centra szkoleniowe - gdzie najlepiej zorganizować szkolenie?
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *