Warsztaty “Google Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach google”

Celem warsztatów jest poznanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a. Przeanalizujemy i zinterpretujemy kluczowe wskaźniki komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google. Wyjaśnimy strategię efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm.

Warszawa, 26października 2016r.

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/google3/formularz_pr10.php

Forma warsztatów to wykłady z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi, prezentacja i demonstracja narzędzi Google oraz dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Korzyści dla uczestników:

  • wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem,
  • inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży,
  • tips&tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników,
  • wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online,
  • Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji,
  • Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/google3/index.php

Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl

SPRAWDŹ:  Konferencja Digital Marketing, 14-15 luty 2018, Warszawa
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *