Szkolenie “Planowanie budżetu w marketingu racjonalizacja kosztów, zachowanie efektywności”

Czy wiesz, jakich błędów powinieneś unikać tworząc budżet marketingowy?

Podczas szkolenia przedstawimy 7 głównych wskazówek, takich jak: przecenianie lub nie docenianie narzędzi marketingu on-line, nieadekwatność wobec budżetów konkurencji, rozproszenie budżetu, zaplanowanie działań które trudno zmierzyć, sztampowość („nakładka” na poprzedni budżet), budżet jako wynik złego kompromisu (wobec szefów, partnerów biznesowych i in), marzycielstwo (cele bez wdrożeń) lub chaos ( wdrożenia bez strategii).

Warszawa, 29września 2016r.

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pbm/formularz_pr10.php

W programie również:

  • Nowe technologie a strategie marketingowe,
  • Projektowanie budżetu marketingowego z perspektywy wyzwań rynkowych,
  • ROI w marketingu.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pbm/index.php

Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl

SPRAWDŹ:  Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *