Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Do obowiązków pracowników działów HR coraz częściej należy nie tylko wykonywanie zadań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, ale także czynny udział w tworzeniu i realizowaniu biznesowej strategii przedsiębiorstwa. Na ich barkach spoczywa również obowiązek podejmowania wielu strategicznych działań, które stanowią fundament w dążeniu do bycia efektywnym partnerem biznesowym.

Zapraszamy na szkolenie „Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji”, które przygotowaliśmy z myślą o pracownikach działów HR stawiających na co dzień czoła nowym zadaniom i wyzwaniom zlecanym przez kadrę kierowniczą. Nasz Ekspert wyposaży Cię w najważniejszą wiedzę z zakresu budowania wizerunku HR Biznes Partnera. Weź udział w szkoleniu i podnieś poziom swoich kompetencji.

Szkolenie odbędzie się 13-14 września 2016 roku w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie.

Profesjonalny HR Biznes Partner – praktyczne aspekty umacniania pozycji HR’owca w organizacji

Szczegółowy program >>

Główne zagadnienia:

  • Dopasowanie roli HR Business Partnera do strategii i potrzeb biznesowych organizacji
  • Korzyści dla firmy z realizacji roli HR Business Partnera
  • Najważniejsze narzędzia w pracy HR Business Partnera
  • Tworzenie PRK na bazie podanych informacji
  • Adaptacja nowych pracowników
  • Programy talent management

Trener:

Anna Fabiszak-Muzyka – ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real;, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.

Kontakt:

Malwina Hajdacka
T: 22 379 29 40
e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl

Katarzyna Kasjaniuk
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

SPRAWDŹ:  Co zobaczyć w Krakowie, kiedy jesteś w Krakowie służbowo?
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *