Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem

Praca na stanowisku asystenckim ma istotne znaczenie w funkcjonowaniu każdego przedsiębiorstwa. Skuteczność działania Office Managera wiąże się z dużą odpowiedzialnością i ma bezpośredni wpływ na efektywne działanie całej firmy.

Szkolenie zostało odwołane.

Każdy szef dąży do tego, aby mieć u swego boku zaufanego i profesjonalnie podchodzącego do swoich obowiązków asystenta, dlatego też praca na tym stanowisku wymaga szerokiego zakresu umiejętności. Zapraszamy na szkolenie „Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem”, podczas którego dowiesz się jakie cechy powinien posiadać profesjonalny Office Manager, jakie aspekty będą miały kluczowy wpływ na przejście przez proces rekrutacji z sukcesem czy też jak radzić sobie w sytuacjach stresowych. To tylko wybrane zagadnienia, które zostaną kompleksowo omówione przez naszego Eksperta.

Szkolenie odbędzie się w dniach 29-30 sierpnia 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millenium Plaza w Warszawie.

Profesjonalny Office Manager

Szczegółowy program >>

Podczas szkolenia:

  • Dowiesz się jak sprawnie zarządzać biurem
  • Uzyskasz informacje o czynnikach, które wpływają na wizerunek pracownika
  • Poznasz cechy, jakimi powinna charakteryzować się osoba pracująca na stanowisku asystenckim
  • Poznasz wybrane techniki efektywnego zarządzania czasem i podnoszenia efektywności osobistej

Prowadzący:
Anna Fabiszak-Muzyka – ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Specjalizuje się w obszarze zarządzania szkoleniami, prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze w firmach będących w procesie zmiany i reorganizacji. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real;, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

Malwina Hajdacka
Asystent ds. organizacji szkoleń
T: 22 379 29 40
e-mail: m.hajdacka@mmcpolska.pl

SPRAWDŹ:  Sztuka pisania słów, które sprzedają – copywriting ofert sprzedażowych
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *