Między brandingiem a sprzedażą, czyli… jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?

Głównym celem każdego przedsiębiorcy jest dynamiczny rozwój firmy i stałe zwiększanie zysków. Aby to osiągnąć, trzeba dać się poznać potencjalnym klientom. Jak to zrobić? Poprzez budowanie silnego brandu firmy.

Szukasz sprawdzonych sposobów jak budować markę i zwiększać sprzedaż? Nie wiesz jak zaprojektować i skutecznie zrealizować kampanię promocyjną w sieci? Nie znasz efektywnych metod, form i narzędzi promocji? Nie wiesz jak definiować i segmentować swoich odbiorców? Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nasz Ekspert podzieli się kompleksową wiedzą i praktyką w zakresie planowania strategii działań promocyjnych w sieci.

Szkolenie odbędzie się 20 i 21 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Między brandingiem a sprzedażą

Korzyści dla uczestników:

  • poznanie „krok po kroku” elementów projektowania i realizacji kampanii promocyjnych w sieci
  • świadomy wybór skutecznych form, narzędzi i metod promocji internetowej
  • definiowanie realnych celów i pomiar skuteczności działań w zakresie komunikacji online
  • opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych
  • pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności

Prowadzący:
Artur Maciorowski – ekspert e-marketingu, autor książki „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia!

SPRAWDŹ:  Profesjonalny Office Manager – sztuka skutecznego zarządzania biurem
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *