Między brandingiem a sprzedażą, czyli… jak realizować skuteczne działania promocyjno-sprzedażowe?
Głównym celem każdego przedsiębiorcy jest dynamiczny rozwój firmy i stałe zwiększanie zysków. Aby to osiągnąć, trzeba dać się poznać potencjalnym klientom. Jak to zrobić? Poprzez budowanie silnego brandu firmy.
Szukasz sprawdzonych sposobów jak budować markę i zwiększać sprzedaż? Nie wiesz jak zaprojektować i skutecznie zrealizować kampanię promocyjną w sieci? Nie znasz efektywnych metod, form i narzędzi promocji? Nie wiesz jak definiować i segmentować swoich odbiorców? Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nasz Ekspert podzieli się kompleksową wiedzą i praktyką w zakresie planowania strategii działań promocyjnych w sieci.
Szkolenie odbędzie się 20 i 21 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
Korzyści dla uczestników:
- poznanie „krok po kroku” elementów projektowania i realizacji kampanii promocyjnych w sieci
- świadomy wybór skutecznych form, narzędzi i metod promocji internetowej
- definiowanie realnych celów i pomiar skuteczności działań w zakresie komunikacji online
- opanowanie sztuki doboru środków i narzędzi online do celów sprzedażowych
- pozyskanie umiejętności w zakresie metody rozliczeń przy współpracy z partnerami online oraz pomiar efektywności
Prowadzący:
Artur Maciorowski – ekspert e-marketingu, autor książki „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”.
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl