Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktów/usług i jak zwiększyć zyski?

Poznaj proces podejmowania decyzji zakupowych twoich klientów! Odkryj, co komunikujesz klientowi poprzez cenę. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego poznasz zagadnienia z zakresu pricingu, ekonomii behawioralnej, psychologii ekonomicznej i psychologii podejmowania decyzji, które możesz wykorzystać do oddziaływania na wybory zakupowe twoich klientów.

Przedstawimy Tobie bezcenną wiedzę z badań naukowych ukazujących złożone mechanizmy postrzegania cen.

Szkolenie odbędzie się 1 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Psychologia cen – jak wpłynąć na akceptację cen produktówusług i jak zwiększyć zyski

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowanie decyzji zakupowych?
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów.
  • Co należy wziąć pod uwagę w opracowaniu skutecznego cennika?
  • W jaki sposób możesz wpływać na akceptację cen swoich produktów czy usług?

Główne zagadnienia:

  • Konsument w sytuacji zakupów
  • Klient racjonalny i świadomy – klasyczny model EKB
  • Klient dokonujący automatycznych i nieświadomych wyborów konsumenckich
  • Motywacje i zaangażowanie w decyzjach zakupowych – (skala FCB)
  • Paradoks wyboru
  • Za co klienci są gotowi zapłacić?
  • Wartość vs cena
  • Akceptacja ceny
  • Skuteczna prezentacja cen
  • Końcówki cen .99, .95; .00
  • Efekt kompromisu – bezużyteczne punkty cenowe
  • Komunikacja ceny promocyjnej
  • Taktyki pricingowe z wykorzystaniem kognitywnych zachowań konsumentów
  • Postawy i zachowania wobec pieniędzy

Prowadzący:
Grzegorz Furtak – Założyciel pricingLAB. Ekspert cenowy. Praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Za-rządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych firmach t.j. Grohe, Lekkerland, Raisio.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia!

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij