Jak komunikować się z zespołem, by być zrozumianym? – trening umiejętności komunikacyjnych dla LIDERA

Kluczowe znaczenie dla właściwych relacji w miejscu pracy ma umiejętność skutecznego komunikowania się przełożonego ze współpracownikami. Proces ten polega na wzajemnym stawaniu się na przemian raz nadawcą, a raz odbiorcą.

Rolą nadawcy jest właściwe ukształtowanie swoich intencji w określone, klarowne polecenie, natomiast po stronie odbiorcy leży obowiązek przyjęcia tego przekazu, jego interpretacja oraz przełożenie go na realne działania. Znaczna część nieporozumień i konfliktów w miejscu pracy nie jest spowodowana złą wolą, w większości przypadków są one efektem braku umiejętności skutecznego porozumiewania się. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego zdobędziesz niezbędne umiejętności komunikacyjne, aby osiągać lepsze rezultaty w relacjach ze współpracownikami.

Szkolenie odbędzie się 6 i 7 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Jak komunikować się z zespołem, by być zrozumianym

Główne zagadnienia:

  • Znaczenie komunikacji i jej wpływ na osiąganie zespołowych i indywidualnych celów
  • Asertywna postawa w procesie komunikacji
  • Znaczenie kontaktu wzrokowego w budowaniu zaufania i realizacji wspólnych planów
  • Metaprogramy i ich wpływ na indywidualne formy przekazu
  • Manipulacje w procesie porozumiewania się: rozpoznawanie i metody ich neutralizacji

Korzyści dla uczestników:

  • Świadomość znaczenia komunikacji w relacjach interpersonalnych
  • Weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności komunikacji
  • Eliminacja najczęściej popełnianych błędów w komunikacji obniżających efektywność zespołu
  • Umiejętność stosowania efektywnych wzorców komunikacji w relacjach biznesowych
  • Umiejętność asertywnego komunikowania się w zespole
  • Skuteczna obrona przed manipulacją
  • Skuteczne identyfikowanie powstających konfliktów oraz ich przyczynami

Prowadzący:
Anna Fabiszak-Muzyka
Trener – Konsultant. Absolwentka socjologii na Uniwersytecie Łódzkim oraz Podyplomowego Studium
Trenerów Grupowych i Podyplomowego Studium Coachingu przy Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Ekspert w zakresie kompleksowego wspierania organizacji i ludzi w nich pracujących. Specjalizuje się w programach podnoszących efektywność biznesową i wyniki firm poprzez działania z zakresu strategii personalnej i projektowania najważniejszych procesów oraz narzędzi ZZL. Jest ekspertem w zakresie projektowania i monitorowania systemów ocen pracowniczych, motywacji i rozwoju, systemów on boarding w organizacjach. Pracowała dla firm: PZU S.A., PKP PLK S.A., real, KOLPORTER, Akzo Nobel Sp. z o.o. Poczta Polska S.A. i innych.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij