Marketing
-
Jak wykorzystać potencjał event marketingu?
Umiejętność budowania społeczności jest jednym z najważniejszych zadań marketingu. Bycie częścią większej grupy jest jedną z naszych podstawowych potrzeb, a ... -
Jak opracować skuteczną strategię marketingową?
Przygotowanie skutecznej strategii marketingowej wiąże się z koniecznością poświęcenia na to dużo czasu. Strategii nie można planować szybko, ponieważ musi ... -
Szerokie możliwości zawodowe – jaki zakres wiedzy jest wymagany w marketingu internetowym?
Marketing internetowy nie tylko jest skuteczną i mierzalną formą prowadzenia działań promocyjnych, ale daje też szerokie pole do personalizacji działań ... -
Czym jest digital marketing?
Internet od dawna jest narzędziem, które przeniknęło do codziennego życia każdego człowieka. W social mediach czy na różnego rodzaju portalach ... -
Jak wybrać najlepsze miejsce na reklamę na telebimie?
Reklama teleekranowa to rodzaj marketingu cyfrowego, który wykorzystuje reklamy wideo na urządzeniach mobilnych. Reklama na telebimie nie jest taka sama ... -
Korzyści z Buzz Marketingu dla Państwa firmy
Czy słyszeli Państwo kiedyś o buzz marketingu? Jest to rodzaj strategii marketingowej, która wykorzystuje techniki word-of-mouth, aby stworzyć „ekscytującą” atmosferę ... -
Top 4 sposoby na skuteczną reklamę niezależnie od branży
Jest wiele sposobów na rozreklamowanie własnej działalności. Można tutaj pokusić się o wybór jednej z 4 najskuteczniejszych form reklamy i ... -
Książki o marketingu – dla początkujących i zaawansowanych
Marketing to ocean informacji i procesów. Aby swobodnie przepłynąć przez jego nawet najbardziej wzburzone obszary, należy nieustannie poszerzać swoją wiedzę. ... -
Czy reklamy LED przyciągają więcej klientów?
Nawet najciekawsza reklama umieszczona w najbardziej atrakcyjnym miejscu, szybko się nudzi. Dlatego firmy reklamowe ciągle poszukują nowych sposobów docierania do ...