Warsztaty “Google Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach google”
Celem warsztatów jest poznanie kluczowych narzędzi – komercyjnych i bezpłatnych – udostępnionych przez potentata Google w sieci Prezentacja praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a. Przeanalizujemy i zinterpretujemy kluczowe wskaźniki komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google. Wyjaśnimy strategię efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm.
Warszawa, 26października 2016r.
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/google3/formularz_pr10.php
Forma warsztatów to wykłady z elementami ćwiczeń prezentująca kluczowe narzędzia Google do wykorzystania w komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi, prezentacja i demonstracja narzędzi Google oraz dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.
Korzyści dla uczestników:
- wykorzystanie potencjału Google w komunikacji z rynkiem,
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży,
- tips&tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników,
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci.
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za politykę komunikacji online,
- Pracowników działów marketingu, HR, project managerów poszukujących inspiracji,
- Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż.
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/google3/index.php
Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl