Retail Marketing Forum to coroczne, bezpłatne wydarzenie dla handlowców z wszystkich branż, poświęcone marketingowi i sprzedaży w handlu detalicznym. Tegoroczna, 11. edycja odbędzie się 10. kwietnia w Business Centre Club w Warszawie. Głównym tematem spotkania będzie sprzedaż wielokanałowa.
Retail Marketing Forum od lat skupia przedstawicieli sieci i centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych oraz internetowych, by w ciągu jednego dnia konferencji zaprosić ich do dyskusji na temat dobrych praktyk w marketingu i sprzedaży. Uczestników przyciągają merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów, oferty wystawców, a także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych. Forum jest dla uczestników nie tylko źródłem inspiracji, ale też impulsem do działania, wprowadzania ulepszeń i szukania nowych możliwości dla ich biznesów.
Podczas 11. Retail Marketing Forum będzie można dowiedzieć się m.in. jak zoptymalizować działania sprzedażowe i marketingowe, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów, jak efektywnie wykorzystać aplikacje mobilne, retailtainment, big data i sms-marketing, by więcej sprzedawać, jak związać klienta emocjonalnie z marką, a także jakie są tajniki e-commerce nowej generacji. Ponadto, uczestnicy poznają sposoby zwiększenia sprzedaży dzięki lepszemu dopasowaniu działań marketingowych do zmieniających się oczekiwań e-klientów, dowiedzą się, w jaki sposób optymalnie zintegrować sprzedaż stacjonarną z internetową, dotrzeć do konsumenta z potencjalnie długim procesem decyzyjnym oraz usprawnić system płatności.
Uczestników Retail Marketing Forum zapraszamy do rejestracji przez stronę internetową: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla wszystkich przedstawicieli sklepów, sieci detalicznych i centrów handlowych.
W trakcie wydarzenia zostaną także ogłoszeni laureaci konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. Może wziąć w nim udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski – wystarczy, że do 26.03. wypełni i prześle formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.retailmarketingforum.com w zakładce Konkurs. Jurorzy będą oceniać m.in. visual merchandising sklepu, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni.