W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.
Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.
Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.
W programie m. in.
- Dokąd zmierza digital marketing?
- Obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Sprzedaż offline i online – współpraca zamiast konkurencji?
- Marketing automation – jaką formę automatyzacji wybrać?
- User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
- Od touchpointów do mikromomentów – zmiany w customer journey
- Skuteczne kampanie PPC w social media
- Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
- Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories
Strona wydarzenia: http://konferencje.pb.pl/konferencja/1111,digital-marketing
Marketing Portal objął patronat nad całym wydarzeniem.
ORGANIZATOR: Puls Biznesu
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77