tworzenie www jako podstawa kampanii dla biznesu.jpg

Tworzenie WWW jako podstawa kampanii dla biznesu

To naprawdę zadziwiające. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma godnej reprezentacji w internecie. Nie jest trudno znaleźć strony internetowe, które są niefunkcjonalne, mało aktualne i – co tu dużo gadać – brzydkie. Czy takie witryny mogą być skutecznym narzędziem marketingowym? Sprawdźmy więc, z czym wiąże się tworzenie WWW na miarę XXI stulecia.

Projektowanie stron internetowych pod urządzenia mobilne

Tworzenie strony WWW musi być zgodne z aktualnymi technologiami, które służą do odbioru i przetwarzania treści. Mowa przede wszystkim o urządzeniach mobilnych z obracanymi ekranami. Witryna rikona.pl to przykład, który świetnie wygląda zarówno na monitorze firmowego peceta, jak i smartfonie Apple ustawionym w pozycji pionowej. Gdy użytkownik zmienia urządzenie, ta witryna reaguje i się do niego dostosowuje. Tak działają dobrze zaprojektowane responsywne strony internetowe.

W efekcie powstaje platforma, która oferuje niezakłócony przekaz wizualny. Co więcej, jej funkcjonalność za każdym razem jest 100% skuteczna. To bardzo ważne z punktu widzenia współczesnego odbiorcy, który ma kilka urządzeń do dyspozycji i je zmienia w ciągu dnia. Projekt strony internetowej, który tego nie uwzględnia, jest w zasadzie skazany na porażkę. Dlatego właśnie stare witryny firmowe powinny zostać przebudowane i zmodernizowane. W innym wypadku prowadzone za ich pomocą kampanie będą nieskuteczne.

Tworzenie stron internetowych a SEO

Wizerunek marki może ucierpieć nie tylko z powodu mało funkcjonalnej i nieestetycznej witryny internetowej. Dziś tworzenie stron WWW i optymalizacja SEO są jak zgrane małżeństwo. Rzecz w tym, że nawet najbardziej widowiskowa platforma nie będzie efektywna, jeśli nie będzie można jej znaleźć w wyszukiwarce Google. Współczesne projektowanie stron WWW to więc nie tylko layout, co również weryfikacja treści.

SPRAWDŹ:  Zwrot podatku VAT – komu przysługuje i jak go uzyskać?

Usługi SEO sprawiają, że dana strona WWW osiąga lepsze rezultaty w wynikach wyszukiwania. Im bardziej zoptymalizowana jest treść, tym wyraźniejsza jej widoczność w internecie. Ale dobór słów kluczowych i linków to jedno. Ważne także jest to, że optymalizacja znacznie poprawia jakość przekazu. Marketing internetowy powinien opierać się na prostych i precyzyjnych komunikatach, i jeśli jakaś witryna jest chaotyczna lub niekoherentna – potencjalny klient szybko się zniechęci.

Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?

Profesjonalne projektowanie strony internetowej dla firm jest zwykle tańsze, niż się z początku wydaje. Ale to proces, który ma bardzo indywidualny charakter. W związku z tym sytuacja wymaga gruntownej analizy potrzeb. A darmową wycenę można uzyskać chociażby tutaj: rikona.pl.


Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

Analityk rynku z doświadczeniem w badaniach konsumenckich i analizie danych marketingowych. Dostarcza czytelnikom wnikliwych analiz i prognoz dotyczących zachowań konsumentów. Prywatnie entuzjasta szachów i literatury science fiction.

Artykuły: 51

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *