tworzenie www jako podstawa kampanii dla biznesu.jpg

Tworzenie WWW jako podstawa kampanii dla biznesu

To naprawdę zadziwiające. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma godnej reprezentacji w internecie. Nie jest trudno znaleźć strony internetowe, które są niefunkcjonalne, mało aktualne i – co tu dużo gadać – brzydkie. Czy takie witryny mogą być skutecznym narzędziem marketingowym? Sprawdźmy więc, z czym wiąże się tworzenie WWW na miarę XXI stulecia.

Projektowanie stron internetowych pod urządzenia mobilne

Tworzenie strony WWW musi być zgodne z aktualnymi technologiami, które służą do odbioru i przetwarzania treści. Mowa przede wszystkim o urządzeniach mobilnych z obracanymi ekranami. Witryna rikona.pl to przykład, który świetnie wygląda zarówno na monitorze firmowego peceta, jak i smartfonie Apple ustawionym w pozycji pionowej. Gdy użytkownik zmienia urządzenie, ta witryna reaguje i się do niego dostosowuje. Tak działają dobrze zaprojektowane responsywne strony internetowe.

W efekcie powstaje platforma, która oferuje niezakłócony przekaz wizualny. Co więcej, jej funkcjonalność za każdym razem jest 100% skuteczna. To bardzo ważne z punktu widzenia współczesnego odbiorcy, który ma kilka urządzeń do dyspozycji i je zmienia w ciągu dnia. Projekt strony internetowej, który tego nie uwzględnia, jest w zasadzie skazany na porażkę. Dlatego właśnie stare witryny firmowe powinny zostać przebudowane i zmodernizowane. W innym wypadku prowadzone za ich pomocą kampanie będą nieskuteczne.

Tworzenie stron internetowych a SEO

Wizerunek marki może ucierpieć nie tylko z powodu mało funkcjonalnej i nieestetycznej witryny internetowej. Dziś tworzenie stron WWW i optymalizacja SEO są jak zgrane małżeństwo. Rzecz w tym, że nawet najbardziej widowiskowa platforma nie będzie efektywna, jeśli nie będzie można jej znaleźć w wyszukiwarce Google. Współczesne projektowanie stron WWW to więc nie tylko layout, co również weryfikacja treści.

Usługi SEO sprawiają, że dana strona WWW osiąga lepsze rezultaty w wynikach wyszukiwania. Im bardziej zoptymalizowana jest treść, tym wyraźniejsza jej widoczność w internecie. Ale dobór słów kluczowych i linków to jedno. Ważne także jest to, że optymalizacja znacznie poprawia jakość przekazu. Marketing internetowy powinien opierać się na prostych i precyzyjnych komunikatach, i jeśli jakaś witryna jest chaotyczna lub niekoherentna – potencjalny klient szybko się zniechęci.

Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?

Profesjonalne projektowanie strony internetowej dla firm jest zwykle tańsze, niż się z początku wydaje. Ale to proces, który ma bardzo indywidualny charakter. W związku z tym sytuacja wymaga gruntownej analizy potrzeb. A darmową wycenę można uzyskać chociażby tutaj: rikona.pl.


Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij