Ciekawe domeny z branży marketingowej na sprzedaż

Podobno dobry biznes w Internecie zaczyna się od domeny. Już od co najmniej kilku lat, bardzo ciężko znaleźć dobrą i wartościową domenę, która jest wolna do rejestracji – pozostaje nam rynek wtórny domen. W poniższym wpisie prezentujemy ciekawe domeny z branży marketingowej na sprzedaż.

Większość propozycji domen zostały nam podesłane przez użytkowników polskiego forum domainerów di.pl. Obok każdej nazwy umieszczony jest link, który prowadzi do miejsca gdzie można kupić domenę – niektóre z domen mają ustawione ceny “Kup Teraz”, inne ceny do negocjacji. Wszystkie domeny wystawione są na giełdach domen – AfterMarket.pl lub Premium.pl. Giełdy te pośredniczą w transferze domen co gwarantuję 100% bezpieczeństwa każdej transakcji.

Lista ciekawych domen marketingowych na sprzedaż:

buzzmarketing.euhttps://www.aftermarket.pl/domena/buzzmarketing.eu
centrumreklamy.plhttps://premium.pl/centrumreklamy.pl
contextmarketing.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/contextmarketing.pl
e-mailmarketing.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/e-mailmarketing.pl
e-pr.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/e-pr.pl
fabrykareklamy.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/fabrykareklamy.pl
geomarketing.plhttps://premium.pl/geomarketing.pl
globalmarketing.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/globalmarketing.pl
i-marketing.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/i-marketing.pl
linksponsorowany.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/linksponsorowany.pl
mailmarketing.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/mailmarketing.pl
merchandising.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/merchandising.pl
marketing.info.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/marketing.info.pl
marketingowo.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/marketingowo.pl
marketingproduktu.plhttps://premium.pl/marketingproduktu.pl
marketingrtb.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/marketingrtb.pl
marketingspolecznosciowy.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/marketingspolecznosciowy.pl
marketingspołecznościowy.plhttps://premium.pl/marketingspołecznościowy.pl
marketingszeptany.euhttp://www.aftermarket.pl/domena/marketingszeptany.eu
marketingtresci.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/marketingtresci.pl
marketingwifi.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/marketingwifi.pl
marketingwirtualny.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/marketingwirtualny.pl
marketingwsieci.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/marketingwsieci.pl
mobilnymarketing.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/mobilnymarketing.pl
multimedialni.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/multimedialni.pl
pisanietekstow.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/pisanietekstow.pl
reklama24.plhttps://premium.pl/reklama24.pl
reklamawirusowa.plhttp://premium.pl/reklamawirusowa.pl
reklama-internetowa.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/reklama-internetowa.pl
seopozycjonowanie.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/seopozycjonowanie.pl
seopr.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/seopr.pl
spoty.plhttp://premium.pl/spoty.pl
strategiemarketingowe.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/strategiemarketingowe.pl
streetmarketing.plhttps://www.aftermarket.pl/domena/streetmarketing.pl
szkoleniaseo.plhttp://www.aftermarket.pl/domena/szkoleniaseo.pl
viralmarketing.plhttps://premium.pl/viralmarketing.pl

Dodatkowo warto podkreślić, że mimo tego, że niektóre z domen mają ustawioną cenę “Kup Teraz”, to w razie zainteresowania ich kupnem, warto złożyć sprzedającemu własną propozycję cenową. Bardzo często takie negocjacje kończą się sukcesem i obie strony są usatysfakcjonowane z transakcji.

SPRAWDŹ:  Agencje mediowe – rola i zadania
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *