Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak sprzedawać na Linkedin?

Linkedin dołączył do wiodących kanałów social media i stał się miejscem, gdzie warto prowadzić działania marketingowe. Nie zawsze pasować będą jednak aktywności wykorzystywane na innych platformach społecznościowych. Planując sprzedaż na Linkedin, warto zaplanować do tego odpowiednią strategię. Dowiedz się, jak sprzedawać na linkedin.

Czy sprzedaż na Linkedin ma sens?

Linkedin coraz częściej interesuje marketingowców i właścicieli firm. Tym bardziej że wbrew powszechnej opinii, aktywność na portalu może być owocna nie tylko w przypadku dużych przedsiębiorstw. Warto wiedzieć, że ponad 80% leadów w transakcjach B2b jest wynikiem działań prowadzonych na Linkedin.

Jak sprzedawać na Linkedin?

Linkedin szybko stał się dominującym narzędziem w kontaktach między firmami.

Z tego powodu wielu przedsiębiorców zastanawia się jak sprzedawać na linkedin. Warto wiedzieć, że w tym w przypadku szczególnie kluczowa jest budowa siatki kontaktów zawodowych, a także aktywność. Pisząc artykuły, postując, a także biorąc udział w dyskusjach, badaniach i ankietach budujemy swoją pozycję eksperta, a co za tym idzie zaufanie i wiarygodność. Istotny jest również rodzaj postowanych materiałów i ich jakość. Warto postawić nie tylko na słowo pisane, ale także inne środki przekazu – infografiki, slajdy czy ebooki. Oprócz tego warto zrezygnować z bezpośredniej sprzedaży, która mogą zostać uznane za spam. D
Działania, które podejmujemy na Linkedin, powinny mieć efekty długofalowe. Takie osiągniemy, stawiając na content marketing i budowanie zaangażowanej społeczności. Warto podkreślić, że w tym przypadku liczy się nie ilość kontaktów, ale ich jakość. Dlaczego budowanie społeczności jest tak ważne? Mimo że nie każda osoba zainteresowana prezentowanymi usługami czy wiedzą, będzie chciała je kupić, może zwiększyć grono odbiorców reagując poprzez udostępnienie, skomentowanie lub polubienie. Rolą działań na Linkedin jest więc zatem również budowanie zasięgów i docieranie do dużej liczby odbiorców, którzy mogą stać się z czasem zadowolonymi klientami.

SPRAWDŹ:  Jak się chronić i dochodzić swoich praw

W przypadku większych firm, warto, aby wizerunek marki budowali również pracownicy. Aktywni na Linkedin managerowie, kierownicy czy szefowie działów budują zaufanie i zachęcają do skorzystanie z oferowanych usług. W tym celu warto zwrócić szczególną uwagę na zbudowanie i zoptymalizowanie przyciągającego i profesjonalnego profilu pracowników.

Linkedin to również miejsce, gdzie można dowiedzieć się, jakie potrzeby mają nasi potencjalni klienci. Dyskusje, artykuły i innego typu interakcje umożliwiają zdobycie nowych informacji na temat grupy docelowej usług lub produktów przedsiębiorstwa, a tym samym ich lepsze dopasowanie do konsumentów.

Jaki znaczenie ma Linkedin Social Selling Index?

Social selling index to wskaźnik, który pokazuje potencjał i wpływ działań użytkowników na ich cele biznesowe. Index udostępniany jest przez sam portal. Dzięki temu można regularnie sprawdzać swój potencjał sprzedaży na platformie. Nie można zapomnieć jednak, że to coś zmiennego. Oznacza to, że nawet niski potencjał można zwiększyć. Brak systematyczności i przerwa aktywności mogą natomiast go zmniejszyć.

Z tego powodu warto regularnie dbać o główne filary, który na niego wpływają. Do tego zaliczyć należy dzielenie się wiedzą, rozwijanie sieci wysokiej jakości kontaktów i zaangażowanej społeczności, a także eksperckiego wizerunku swojej firmy.

 

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *