Szkolenie “Planowanie budżetu w marketingu racjonalizacja kosztów, zachowanie efektywności”
Czy wiesz, jakich błędów powinieneś unikać tworząc budżet marketingowy?
Podczas szkolenia przedstawimy 7 głównych wskazówek, takich jak: przecenianie lub nie docenianie narzędzi marketingu on-line, nieadekwatność wobec budżetów konkurencji, rozproszenie budżetu, zaplanowanie działań które trudno zmierzyć, sztampowość („nakładka” na poprzedni budżet), budżet jako wynik złego kompromisu (wobec szefów, partnerów biznesowych i in), marzycielstwo (cele bez wdrożeń) lub chaos ( wdrożenia bez strategii).
Warszawa, 29września 2016r.
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pbm/formularz_pr10.php
W programie również:
- Nowe technologie a strategie marketingowe,
- Projektowanie budżetu marketingowego z perspektywy wyzwań rynkowych,
- ROI w marketingu.
Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie: http://cpi.com.pl/imprezy/2016/pbm/index.php
Organizator
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78
email: pr@konferencja.com.pl