Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w praktyce?

Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali? Może planujesz wdrożyć strategię content marketingową lub szukasz sposobu na skuteczną promocję contentu? Zapraszamy na szkolenie, podczas którego na te i wiele innych związanych z marketingiem treści i copywritingiem, odpowie nasz Ekspert.

EDIT: Szkolenie zostało odwołane.

Szkolenie odbędzie się 22 i 23 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.

Szczegółowy program >>

Marketing treści i copywriting – jak pisać w sieci i wdrażać content marketing w praktyce

Główne zagadnienia:

  • Fundamenty Content Marketingu
  • Promocja w ramach content marketingu
  • Perswazja, sprzedaż i neuromarketing
  • Jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?
  • Content Marketing a automation marketing

Podczas szkolenia zaprezentujemy praktyczne ćwiczenia i narzędzia:

  • definiowanie taktyk i sposobów na redagowanie skutecznych i angażujących treści
  • praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji pod kątem segmentów odbiorców (persony)
  • najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
  • sprawdzone techniki perswazji, które przekładają się na sprzedaż
  • gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
  • mechanizmy i systemu monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci

Prowadzący:
Artur Maciorowski
Ekspert e-marketingu, autor książki „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”.

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

MarketingPortal.pl jest patronem medialnym szkolenia.

SPRAWDŹ:  Warsztaty "Google Day – co każdy e-marketer powinien wiedzieć o narzędziach google"
Katarzyna Leśniewska

Katarzyna Leśniewska

Ekspertka w dziedzinie social media z pasją do budowania zaangażowanych społeczności online. Prowadzi szkolenia z zakresu efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Prywatnie miłośniczka sztuki współczesnej i jogi.

Artykuły: 198

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *