Chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób internauci przeglądają serwisy internetowe i publikowane w nich treści? Zastanawiasz się jak zredagować treść zamieszaną w sieci, aby użytkownicy się z nią zapoznali? Może planujesz wdrożyć strategię content marketingową lub szukasz sposobu na skuteczną promocję contentu? Zapraszamy na szkolenie, podczas którego na te i wiele innych związanych z marketingiem treści i copywritingiem, odpowie nasz Ekspert.
EDIT: Szkolenie zostało odwołane.
Szkolenie odbędzie się 22 i 23 czerwca w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza w Warszawie.
Główne zagadnienia:
- Fundamenty Content Marketingu
- Promocja w ramach content marketingu
- Perswazja, sprzedaż i neuromarketing
- Jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?
- Content Marketing a automation marketing
Podczas szkolenia zaprezentujemy praktyczne ćwiczenia i narzędzia:
- definiowanie taktyk i sposobów na redagowanie skutecznych i angażujących treści
- praktyczne zasady formatowania i redagowania informacji pod kątem segmentów odbiorców (persony)
- najlepsze praktyki i antywzorce publikacji contentu
- sprawdzone techniki perswazji, które przekładają się na sprzedaż
- gotowe narzędzia i aplikacje rozpowszechniania informacji
- mechanizmy i systemu monitorujące skuteczność oraz popularność contentu w sieci
Prowadzący:
Artur Maciorowski
Ekspert e-marketingu, autor książki „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu „Online Marketing Polska”.
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
p.o. Dyrektor Działu Produkcji
T: 22 379 29 22
E-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl