Salon piękności w internecie – jak może budować swój content?
Content marketing to nic innego, jak angażujące odbiorcę, wartościowe i interesujące treści. Jeśli promujemy nasz salon urody w internecie, jest on niezbędny. Przyniesie korzyści nie tylko odbiorcom, ale również nam. Zobacz, dlaczego content jest tak ważny i jak go budować?
Jakiego rodzaju treści?
Wszystko zależy od tego, jakim jesteśmy salonem – czy fryzjerskim, kosmetycznym, czy może skupiamy się bardziej na zabiegach medycyny estetycznej. Przede wszystkim warto na stronie internetowej umieścić opisy zabiegów, jakie wykonujemy. Dzięki temu klient będzie mógł dowiedzieć się, jak przebiegnie wizyta, jakie są przeciwwskazania, jak przygotować się do zabiegu. Dobrym pomysłem jest prowadzenie bloga z poradami dotyczącymi pielęgnacji. Innym rodzajem content marketingu są materiały video np. pokazujące, jak wykonać fryzurę lub jak przebiega zabieg mikrodermabrazji. Ważne są także dobrej jakości zdjęcia np. galerie robionych w salonie stylizacji paznokci. Jeśli chcemy, aby nasze treści miały lepszy zasięg, koniecznie udostępniajmy je na portalach społecznościowych. Gdy coś spodoba się użytkownikom, będzie się rozprzestrzeniać w bardzo szybkim tempie! Ludzie lubią dzielić się ciekawymi materiałami ze swoimi znajomymi.
Jakie są zalety content marketingu?
Przede wszystkim pomaga on nawiązać relacje z klientami i wspomaga budowanie świadomości marki. Dzięki niemu, odbiorcy zaczynają uważać nas za ekspertów, którzy dzielą się ciekawą i fachową treścią. Pamiętajmy o tym, że aby tak było, to, co umieszczamy musi być wartościowe, wiarygodne i ciekawe dla odbiorcy oraz łatwo przyswajalne. Nic nam nie da kopiowanie treści z innych stron – wtedy nie dość, że możemy być posądzeni o plagiat, to nasza strona spadnie niżej w wyszukiwarce Google.
Content marketing powinien być nieodłącznym elementem promocji salonu piękności w sieci. Już dziś zastanów się, jakich treści brakuje na twojej stronie i jak możesz ją wzbogacić!
Źródło: Lavito.pl