e-PR
-
Od czego zależy pozycja w Google? Czy każdy może być w TOP 10?
Od czego zależy pozycja w Google? Czy każdy może być w TOP 10? Jeśli szukasz odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy ... -
Tworzenie WWW jako podstawa kampanii dla biznesu
To naprawdę zadziwiające. Wiele przedsiębiorstw wciąż nie ma godnej reprezentacji w internecie. Nie jest trudno znaleźć strony internetowe, które są ... -
Budowanie marki, czyli jak zostawić konkurencję w tyle
Twoja firma bez wątpienia sprzedaje wartościowe i użyteczne produkty bądź usługi, a przygotowując ofertę, starałeś się zaoferować jak największą wartość ... -
Czym jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna jest podstawowym narzędziem służącym do kreowania wizerunku marki. Za jego pomocą określić można ogół działań i symboli, które ... -
Agencje mediowe – rola i zadania
W ramach ogólnej strategii marketingowej wiele przedsiębiorstw zwraca się o pomoc do agencji czy domów mediowych. Celem tej współpracy ma ... -
Salon piękności w internecie – jak może budować swój content?
Content marketing to nic innego, jak angażujące odbiorcę, wartościowe i interesujące treści. Jeśli promujemy nasz salon urody w internecie, jest ... -
Kampanie reklamowe w aplikacjach VOD: gdzie jesienią warto inwestować?
Dwie trzecie posiadaczy urządzeń mobilnych korzysta z aplikacji do oglądania materiałów video. Które z nich cieszą się jesienią największą popularnością, ... -
Ciekawe domeny z branży marketingowej na sprzedaż
Podobno dobry biznes w Internecie zaczyna się od domeny. Już od co najmniej kilku lat, bardzo ciężko znaleźć dobrą i ...