Dobrana para, czyli e-mail marketing
 i e-commerce (infografika)

Eksperci optivo zebrali najciekawsze dane z całego świata, które dowodzą, że e-mail marketing niezmiennie pozostaje w czołówce narzędzi skutecznie wspierających e-commerce.

Dziś, już 82% firm z sektora B2B i B2C korzysta z e-mail marketingu,
a 90% dostrzega ogromne znaczenie, jakie ten kanał odgrywa 
w komunikacji z klientem. Dlaczego?

Profesjonalnie realizowany e-mail marketing może przynieść bezkonkurencyjne wyniki – zarówno jeśli chodzi o wskaźnik zwrotu z inwestycji, jak i konwersji. ROI
z prowadzonych działań e-mail marketingowych może poszybować wysoko w górę, nawet do 3800%. Współczynnik konwersji wynoszący nawet 66% potwierdza natomiast, że wiadomości marketingowe są bardzo efektywnym narzędziem zachęcania klientów do dokonania zakupu.

Zaprezentowane dane potwierdzają także efektywność newsletterów 
zawierających rekomendacje produktów oraz gotowość konsumentów do udzielania informacji na temat swoich preferencji, o ile zostaną one w odpowiedni sposób wykorzystane przez firmę.

Więcej ciekawych danych można znaleźć w załączonej infografice.

e-mail marketing
 i e-commerce infografika

O optivo

optivo należy do grona europejskich specjalistów z branży e-mail marketingu i wielokanałowości.
Ze 150 pracownikami w berlińskiej centrali i biurach w Warszawie, Amsterdamie i Istambule, firma uznawana jest w branży za technologicznego lidera i wyznacznika trendów. optivo dostarcza usługi wielokanałowe i rozwiązania dla prowadzenia skutecznego dialogu marketingowego za pośrednictwem e-mail marketingu, smsów, sieci, mediów społecznościowych, faksu i materiałów drukowanych. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres działań, począwszy od wysyłki newsletterów i wiadomości w ramach kampanii, poprzez usługi biznesowe i konsulting, aż po stałą wymianę know-how w zakresie efektywnej komunikacji. Dzięki opartemu na chmurze systemowi optivo® broadmail, optivo dostarcza ponad 1 300 klientom wiodące rozwiązania w ramach zautomatyzowanego, bezpośredniego dialogu zwiększającego sprzedaż. Od 2013 roku, optivo jest częścią koncernu Deutsche Post DHLGroup.

Więcej informacji na: www.optivo.pl

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij