Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Czy reklamy LED przyciągają więcej klientów?

Czy reklamy LED przyciągają więcej klientów?

Nawet najciekawsza reklama umieszczona w najbardziej atrakcyjnym miejscu, szybko się nudzi. Dlatego firmy reklamowe ciągle poszukują nowych sposobów docierania do klientów. Telebimy i reklamy LED od pewnego czasu zdobywają coraz większe zainteresowanie, szczególnie dzięki możliwości szybkiej zmiany wyświetlanej zawartości. Czy już teraz reklamy LED przyciągają więcej klientów niż jej tradycyjne formy?

Z czego wynika popularność billboardów LED

Strategicznie rozmieszczone ekrany LED to doskonały sposób na dotarcie z wysokiej jakości przekazem informacyjnym i promocyjnym do szerokiego grona potencjalnych konsumentów, którzy mogą przechodzić obok wyświetlaczy w dowolnej liczbie lokalizacji. W przeciwieństwie do standardowych rozwiązań billboardy cyfrowe wykorzystują niezwykle wydajne diody elektroluminescencyjne (LED) do prezentowania wielkoformatowej, pełnokolorowej grafiki, animacji i wideo o jakości telewizyjnej lub kombinacji wszystkich trzech. Ogólnym efektem jest przyciągnięcie i zaangażowanie uwagi osób, tak aby skupiły się na przesłaniu. Badania pokazują, że przeciętny odbiorca jest bardziej skłonny do zapamiętania treści z animowanego billboardu niż statycznej zawartości standardowego billboardu.

Jakie są wady tradycyjnego billboardu?

Stosowanie tradycyjnego billboardu do celów reklamowych ma wiele wad. Jedną z nich jest to, że informacje są statyczne i jak wspomniano powyżej, łatwo je zignorować, całkowicie przeoczyć i szybko zapomnieć o wyświetlanym komunikacie. Inną wadą jest trudność wprowadzania zmian, które są czasochłonne i kosztowne. Stary druk musi zostać usunięty, a nowy billboard wydrukowany i umiejętnie naniesiony. Trzecia wada wynika ze zmienności pogody, która może mieć niekorzystny wpływ na drukowany billboard. Deszcz i wiatr mogą uszkodzić wyświetlacz, a słońce może z czasem powodować jego blaknięcie. Nietrudno zauważyć, statyczny billboard umieszczony w pobliżu billboardów LED budzi znacznie mniejsze zainteresowanie.

Jakie są zalety billboardu LED?

Billboardy LED nadają firmie profesjonalny wizerunek, który może znacząco wpłynąć na postrzeganie marki. Komunikuje długowieczność i poważne zaangażowanie w towary lub usługi. Wyświetlacz LED wzmacnia świadomość marki i rozpoznawalność nazwy wśród przechodniów. Żaden inny rodzaj reklamy nie przyciągnie uwagi użytkownika tak dobrze, jak animowany billboard, zwłaszcza gdy jest umieszczony w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Kreatywne i kolorowe ekspozycje mają większy wpływ na umysł i nastrój. Wreszcie, treść można zmienić w dowolnym momencie w łatwy sposób za pomocą intuicyjnego oprogramowania. Koniec z koniecznością zatrudniania ludzi do wspinania się po drabinach oraz usuwania i zastępowania starych treści.

SPRAWDŹ:  Stwórz kampanię reklamową i dotrzyj do klientów dzięki narzędziu Google Ads
Tomasz Kaczmarek

Tomasz Kaczmarek

Analityk rynku z doświadczeniem w badaniach konsumenckich i analizie danych marketingowych. Dostarcza czytelnikom wnikliwych analiz i prognoz dotyczących zachowań konsumentów. Prywatnie entuzjasta szachów i literatury science fiction.

Artykuły: 53

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *