Czy reklamy LED przyciągają więcej klientów?

Czy reklamy LED przyciągają więcej klientów?

Nawet najciekawsza reklama umieszczona w najbardziej atrakcyjnym miejscu, szybko się nudzi. Dlatego firmy reklamowe ciągle poszukują nowych sposobów docierania do klientów. Telebimy i reklamy LED od pewnego czasu zdobywają coraz większe zainteresowanie, szczególnie dzięki możliwości szybkiej zmiany wyświetlanej zawartości. Czy już teraz reklamy LED przyciągają więcej klientów niż jej tradycyjne formy?

Z czego wynika popularność billboardów LED

Strategicznie rozmieszczone ekrany LED to doskonały sposób na dotarcie z wysokiej jakości przekazem informacyjnym i promocyjnym do szerokiego grona potencjalnych konsumentów, którzy mogą przechodzić obok wyświetlaczy w dowolnej liczbie lokalizacji. W przeciwieństwie do standardowych rozwiązań billboardy cyfrowe wykorzystują niezwykle wydajne diody elektroluminescencyjne (LED) do prezentowania wielkoformatowej, pełnokolorowej grafiki, animacji i wideo o jakości telewizyjnej lub kombinacji wszystkich trzech. Ogólnym efektem jest przyciągnięcie i zaangażowanie uwagi osób, tak aby skupiły się na przesłaniu. Badania pokazują, że przeciętny odbiorca jest bardziej skłonny do zapamiętania treści z animowanego billboardu niż statycznej zawartości standardowego billboardu.

Jakie są wady tradycyjnego billboardu?

Stosowanie tradycyjnego billboardu do celów reklamowych ma wiele wad. Jedną z nich jest to, że informacje są statyczne i jak wspomniano powyżej, łatwo je zignorować, całkowicie przeoczyć i szybko zapomnieć o wyświetlanym komunikacie. Inną wadą jest trudność wprowadzania zmian, które są czasochłonne i kosztowne. Stary druk musi zostać usunięty, a nowy billboard wydrukowany i umiejętnie naniesiony. Trzecia wada wynika ze zmienności pogody, która może mieć niekorzystny wpływ na drukowany billboard. Deszcz i wiatr mogą uszkodzić wyświetlacz, a słońce może z czasem powodować jego blaknięcie. Nietrudno zauważyć, statyczny billboard umieszczony w pobliżu billboardów LED budzi znacznie mniejsze zainteresowanie.

Jakie są zalety billboardu LED?

Billboardy LED nadają firmie profesjonalny wizerunek, który może znacząco wpłynąć na postrzeganie marki. Komunikuje długowieczność i poważne zaangażowanie w towary lub usługi. Wyświetlacz LED wzmacnia świadomość marki i rozpoznawalność nazwy wśród przechodniów. Żaden inny rodzaj reklamy nie przyciągnie uwagi użytkownika tak dobrze, jak animowany billboard, zwłaszcza gdy jest umieszczony w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Kreatywne i kolorowe ekspozycje mają większy wpływ na umysł i nastrój. Wreszcie, treść można zmienić w dowolnym momencie w łatwy sposób za pomocą intuicyjnego oprogramowania. Koniec z koniecznością zatrudniania ludzi do wspinania się po drabinach oraz usuwania i zastępowania starych treści.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij