Książki o marketingu – dla początkujących i zaawansowanych

Marketing to ocean informacji i procesów. Aby swobodnie przepłynąć przez jego nawet najbardziej wzburzone obszary, należy nieustannie poszerzać swoją wiedzę. Pytanie brzmi, skąd czerpać informacje, by stać się dobrym marketerem? Na szczęście odpowiedź jest prostsza niż, może Ci się wydawać. Książki o marketingu to jedne z najlepszych źródeł sprawdzonej wiedzy, a dzięki nim wyniesiesz swoje umiejętności na zupełnie inny poziom.

Książki o marketingu – czytaj, ucz się i bądź lepszym marketerem

Jeśli należysz do grona osób, które w wolnym czasie lubią czytać książki, a jednocześnie pragniesz rozwijać swoją wiedzę marketingową, z łatwością połączysz przyjemne z pożytecznym. Książki o marketingu pomogą Ci być lepszym specjalistą w niemal każdej dziedzinie związanej z szeroko pojętym marketingiem. Warto podkreślić, że jest to źródło sprawdzonej wiedzy, a autorami książek są profesjonaliści, którzy o sprzedaży, reklamie, strategii czy prowadzeniu sklepu internetowego wiedzą wszystko.

Jeśli zastanawiasz się, jak wypozycjonować stronę, jak stworzyć skuteczną reklamę w mediach społecznościowych albo w jaki sposób zajmować się e-commerce, by osiągać satysfakcjonujące wyniki, sięgnij po książki o marketingu. Masz pewność, że praktyczne porady, których książki te są pełne, przydadzą Ci się w rozwoju własnych umiejętności.

książki do marketingu

Jakie książki o marketingu warto przeczytać?

Spośród wielu książek o marketingu szczególnie warto zwrócić uwagę na:

  • „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” jest uporządkowanym poradnikiem po reklamie w mediach społecznościowych. Kampanie w social mediach są obecnie jednym z najlepszych sposobów na promowanie marki i sprzedaż w internecie. Książka Artura Jabłońskiego pomoże Ci skonfigurować reklamę zarówno od strony technicznej, jak i strategicznej. Dzięki temu nauczysz się, jak krok po kroku stworzyć skuteczną kampanię, z którą osiągniesz satysfakcjonujące wyniki i zaczniesz efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy.
  • „SEO samodzielni” to zbiór praktycznych porad o tym, jak skutecznie pozycjonować strony internetowe w wyszukiwarkach. Choć SEO i wszystko to, co z nim związane z pozoru wydaje się być niezwykle trudne, po przeczytaniu tej książki będzie dla Ciebie o wiele łatwiejsze. Książka podzielona jest na sześć bardzo obszernie opisanych rozdziałów, które dotyczą SEO w teorii, optymalizacji stron, pracy nad treścią, linkowania, samodzielnego pozycjonowania oraz praktycznych rozwiązań, które SEO-wcy stosują na co dzień.
  • „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to obowiązkowa pozycja dla tych, którzy prowadzą sklep internetowy lub dopiero planują wkroczyć do świata sprzedaży online. Jest to praktyczny poradnik, który stworzyli specjaliści e-commerce. Czytając tę książkę skorzystasz z wielu dobrych rad, które bazują na sprawdzonych rozwiązaniach, a także dowiesz się, jak nie popełniać błędów, które mogą Cię wiele kosztować. „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to 290 stron sprawdzonej wiedzy, a każdy poruszany w niej temat sprawi, że skuteczniej będziesz sprzedawać w sieci.

Książki o marketingu znajdziesz w sklepie Marketer Plus. Większość z nich dostępna jest zarówno w wersji papierowej, jak i elektronicznej (e-book, epub i mobi).

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij