Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wybrać usługi kopirajtera, czy samemu pisać teksty reklamowe?

Nie da się zaprzeczyć, że słowo jest narzędziem, które od zawsze ma ogromny wpływ zarówno na losy jednostki, a nawet całego świata! Z mocy, jaką zapewnia, korzystają przede wszystkim ogromne i ugruntowane na rynku korporacje. Rozpowszechniane przez nie slogany reklamowe, zapadają w pamięć, budując niesamowicie stabilną świadomość tych marek w umysłach odbiorców.

Czy oznacza to, że na kopirajting stać tylko wielomilionowe biznesy? W żadnym bądź razie. To usługa, która znajduje się zasięgu możliwości praktycznie każdego przedsiębiorcy. Niestety moc kopirajteringu jest często niedoceniana. Przedsiębiorcy szukając sposobów na zwiększenie zysków swojej firmy, decydują się na polepszenie oferty, lepszą stronę/sklep czy tradycyjne formy reklamy.

Fundamentem komunikacji z potencjalnym klientem (a także z wszystkimi ludźmi) jest jednak słowo pisane – wszystkie metody reklamowe nie mogą istnieć bez jasnego określenia, czym jest marka i co chce przekazać.

Po co korzystać z usług kopirajtera? Napiszę to samodzielnie!

Nie da się zaprzeczyć, że każdy jest w stanie, otworzyć edytor i napisać kilka słów na temat swojego biznesu. Zdarza się, że przedsiębiorcy dyskredytują sens współpracy z copywriterem, gdyż przecież to oni sami najlepiej znają swój biznes i klientów.

Zastanówmy się jednak głębiej nad tym zjawiskiem. Czy osoba, która nigdy nie miała styczności z tworzeniem treści, ma pewność, że zna wszystkie zasady interpunkcji, ortografii, stylistyki – nie wspominając już o retoryce, technikach wywierania wpływu za pomocą słów, czy pisana językiem korzyści bez natrętnej i tanio brzmiącej reklamy?

Oczywiście. Może zdarzyć się, że przedsiębiorca ma wrodzony talent i bez praktyki potrafi stworzyć bardzo skuteczny tekst. W takim wypadku może jednak okazać się, że minął się z powołaniem i powinien stać się zawodowym copywriterem.

SPRAWDŹ:  Pozycjonowanie stron internetowych – poznaj wszystkie korzyści promowania strony w sieci

Często zdarza się, że tak napisany tekst, w najlepszym wypadku nie pobudzi emocji potencjalnego klienta w kierunku zakupu. W najgorszym jednak – naraża Cię po prostu na wyśmianie przez odbiorcę ze względu na błędy, brak logiki czy sensu w wypowiedziach. Nie chcę jednak wrzucać wszystkich przedsiębiorców do jednego worka, lecz doświadczenie pokazało mi, jaka jest rzeczywistość.

Jak znaleźć dobrego i rzetelnego kopirajtera?

Po co więc się męczyć? Kopirajting to czasem stresujące zajęcie, które wymaga bycia kreatywnym i w pełni skupionym w każdej sekundzie pisania. Ciężko o to, gdy przedsiębiorca musi skupić się na swojej działalności. Zlecenie napisania tekstów reklamowych na stronę to zatem najrozsądniejsze rozwiązanie.

Gdzie zatem szukać dobrego kopirajtera? Jeżeli masz na uwadze stabilny rozwój firmy pamiętaj, że teksty na stronę to jednorazowy wydatek. Czy warto więc decydować się na korzystanie z usług kopirajtera, którego warsztat jest wątpliwy? Niekoniecznie. Dobry tekst może pozyskiwać dla Ciebie klientów długimi latami, natomiast słaby – doprowadzić nawet do upadku firmy ze względu na brak nowych klientów.

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *