Od czego zacząć działania na facebooku?

Rozpoczęcie działań marketingowych na facebooku niejednokrotnie okazuje się kluczem do sukcesu firmy. Dzieje się tak z prostego powodu… Na facebooku jest niemalże 90% użytkowników Internetu! Nie ma znaczenia jaki rodzaj działalności prowadzisz – są tam Twoi odbiorcy i potencjalni klienci.

Załóż fanpage

Nie wiesz jak założyć fanpage? To nic trudnego. Zrobisz to z poziomu prywatnego konta na facebooku. Są jednak pewne zasady, których warto przestrzegać.

  • Fanpage powinien być zakładany na prawdziwym koncie, w ten sposób unikniesz przykrych konsekwencji w przyszłości.
  • Dobierz odpowiednią nazwę firmy, którą będzie można w prosty sposób wyszukać.
  • Uzupełnij fanpage o odpowiednie opisy i informacje.

Określ cel

Każde działanie powinno mieć z góry określony cel. Dla jednej firmy będzie to podniesienie sprzedaży w sklepie internetowym, inna będzie chciała zbudować wizerunek firmy przyjaznej pracownikom, a jeszcze inna potrzebuje kontaktów sprzedażowych.
W zależności od celu możesz:

  • Skorzystać z kampanii facebook lead ads, która w szybki sposób pozwala pozyskać leady.
  • Chcesz zbudować lojalność i zaufanie wśród odbiorców? Warto dowiedzieć się – Jak stworzyć grupę na facebooku? Grupa to świetne miejsce do pomagania i dzielenia się wiedzą.
  • Firma lokalna może skupić swoje działania na budowaniu zasięgów w swojej okolicy.
  • Sklep internetowy dużą uwagę powinien poświęcić w kierunku kampanii facebook ads.

Skonsultuj się

Warto sprawdzić swój pomysł w asyście osoby z doświadczeniem, unikniesz błędów początkującego i zwiększysz efektywność już na samym początku. To inwestycja, która z pewnością się zwróci. Możesz zwrócić się do freelancera lub do agencji social media. Ta druga może nie tylko przeprowadzić konsultację, ale może przejąć całą pracę związaną z social media marketingiem. Pomyśl ile czasu możesz na tym zaoszczędzić i przekuć w inne działania, o których wiesz znacznie więcej.

Konsekwentnie realizuj i poprawiaj

Działając samodzielnie nie unikniesz błędów. Wyciągaj z nich wnioski i poprawiaj. Poprawiaj strategię, teksty, zdjęcia czy reklamy. Marketing to nigdy nie kończąca się optymalizacja. Z czasem zobaczysz, że efekty są coraz lepsze.

Życzymy powodzenia, a razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszą agencją – dais.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij