Reklama zewnętrzna a nośniki reklamowe

Dobra reklama to nie tylko dźwignia handlu, ale i sposób na kształtowanie świadomości marki w umysłach odbiorców. Jeżeli mamy już opracowaną identyfikację wizualną (key visual) warto zadbać, aby nasze barwy, logo, a nawet motto były dobrze wyeksponowane, zarówno jako reklama wewnętrzna w siedzibie firmy, jak i jako reklama zewnętrzna na różnego rodzaju targach branżowych, konferencjach czy innych wydarzeniach, w których firma bierze udział – ma swoje stoisko lub jest jednym ze sponsorów. Do tych celów niezbędne będą nośniki reklamowe.

Skuteczna reklama zewnętrzna

Wspomniane nośniki reklamowe mają za zadanie zakomunikować wszystkim istnienie danej marki, zwrócić na nią uwagę oraz zapaść w pamięć odbiorcom. Jako że konkurencja bywa zażarta, świat artykułów reklamowych robi co może, aby sprostać wymaganiom klientów, toteż możliwości są ogromne. Jeżeli dana marka jest kojarzona z jakimś swoim sztandarowym produktem, można postawić na dmuchany nośnik reklamy, będący niemalże repliką danego produktu, tylko w formie gigantycznego dmuchańca. Obok takiej reklamy często nie sposób przejść obojętnie (lub nie zrobić sobie z nią zdjęcia) i o to właśnie chodzi!

Na różnego rodzaju wydarzeniach znakomicie sprawdzą się również dmuchańce w postaci namiotów, bram z logo czy słupów reklamowych. Podczas gdy inni będą mieli nudne stoiska ozdobione jedynie ścianka czy rollupami, bardziej kreatywne podejście do reklamy zewnętrznej pozwoli wyróżnić się już na pierwszy rzut oka. Bramy, flagi reklamowe, a może funkcjonalne elementy wyposażenia z logo i w kolorach marki? Wybór jest spory.

Praktyczne nośniki reklamowe

Owszem, ścianka czy rollupy to podstawa jeżeli chodzi o stworzenie stoiska firmy na targach, czy innym wydarzeniu. Sęk w tym, że czasami może być to za mało, aby przyciągnąć potencjalnych zainteresowanych do niego. Dobrą wiadomością jest to, że ciekawa, przykuwająca wzrok reklama wcale nie musi mieć formę niepraktycznego gadżetu. Logo firmy z powodzeniem można ulokować na siedziskach typu Sako, wygodnych leżakach czy pufach kostkach, którymi można wyposażyć stoisko. Dopełnieniem takiej reklamowej aranżacji mogą być stoliki cateringowe z grafiką zgodną z identyfikacją wizualną marki. Dzięki temu można stworzyć strefę, w której ktoś zatrzyma się, aby wypocząć, a przy okazji zwróci uwagę na daną markę.

Jeżeli stoisko firmy ma godnie prezentować się na evencie, który ma miejsce na plaży, można postawić na nadmuchiwane, obrandowane sofy i pufy, a całość osłonić od słońca gigantycznym parasolem plażowym z nadrukiem logo marki na czaszy. Taka forma reklamy z pewnością będzie dobrze widoczna już z daleka. Tego typu plażowa aranżacja reklamowa, będzie stanowić świadectwo, że oto jest marka, której niestraszna jest kreatywność, elastyczność i dostosowywanie się do różnych sytuacji.

Jeżeli komuś zależy na naprawdę dużej powierzchni reklamowej w trakcie wydarzenia pod gołym niebem, polecamy zainteresować się namiotami reklamowymi. Są dostępne w rozmaitych formach, mimo sporych gabarytów cechuje je lekkość i łatwość rozkładania. Zamieszczone na namiocie logo będzie widoczne nawet z powietrza.

Zdjęcia i grafiki: materiał partnera

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij