Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Gizmi – zmień swoich followersów w płacących klientów

Sprzedaż w Internecie nigdy nie była tak prosta!

Gizmi.io to pierwsza w Polsce platforma chat-commerce, która zmienia popularne komunikatory internetowe w sklepy. Wykorzystując Facebook, Instagram czy kanał YouTube, Gizmi umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji i znacznie przyspiesza cały proces zakupowy. Wszystko odbywa się w oknie chatu Facebook Messengera, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online. Gizmi to szybki i łatwy sposób na zarabianie online, zgodnie z misją „Zmień swoich followersów w płacących klientów”.

Pandemia przyśpieszyła postęp technologiczny, zmieniając nie tylko zachowania konsumentów, ale
i cały biznes. Aktywności przypisane do „świata offline” takie jak nauka, treningi czy zakupy, podążając za potrzebami konsumentów przeniosły się lub rozbudowały swoją obecność w Internecie. Wzrosło zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania w zakresie komunikacji prowadzącej do szybszego
i wygodniejszego dla użytkownika zakupu. Twórcy treści, dostawcy usług oraz marki, skupili się na działaniach komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Z poziomu platform społecznościowych nie mogli jednak prowadzić bezpośredniej sprzedaży oferowanych przez siebie treści i produktów. Teraz, dzięki Gizmi będzie to możliwe – wystarczy dodać w social mediach post z linkiem do zakupu i gotowe.

Gizmi to rozwiązanie, które pomaga w prosty sposób monetyzować treści cyfrowe, wykorzystując popularne kanały komunikacji takie jak Facebook, Instagram, YouTube czy LinkedIn. Lista zastosowań Gizmi jest długa
i pozwala wystawić na sprzedaż między innymi szkolenie, nagranie wideo, utwór muzyczny, dietę, artykuł, ebook, voucher czy bilet. Cały proces komunikacji i sprzedaży odbywa się w oknie czatu Messengera i jest intuicyjny.
W kilka sekund od podjęcia decyzji do finalizacji sprzedaży. To jest kluczowa wartość Gizmi: zamknięcie luki między punktem inspiracji zakupowej, a punktem konsumpcji.

Potencjał narzędzia

Próby sprzedaży produktów cyfrowych przed powstaniem platform chat-commerce były często dla wielu podmiotów bardzo zniechęcające. Proces sprzedaży wymagał połączenia w jedno środowisko szeregu narzędzi: platform e-commerce, programów do mass mailingu czy systemów CRM. Gizmi, eliminując konieczność przechodzenia pomiędzy różnymi aplikacjami, uzupełnia funkcję komunikatora o aktywną sprzedaż. Wartością dla konsumenta jest maksymalnie skrócony proces zakupu, bez zbędnych jego elementów, w tym np. bez formularza rejestracji czy logowania.

SPRAWDŹ:  Od czego zacząć działania na facebooku?

Z badań przeprowadzonych na zlecenie Gizmi wynika, że już dziś blisko 42 procent polskich Internautów w wieku powyżej 25 lat kupuje w Internecie na podstawie ofert i informacji wyświetlanych na Facebooku. 60 procent użytkowników Messengera w tej samej grupie wiekowej wyraziło gotowość do przyjęcia nowej formy szybkiego zakupu i chciałoby skorzystać z dokonania zakupów bezpośrednio w oknie czatu komunikatora Facebook, i bez konieczności przekierowania do innych stron internetowych.

Strona internetowa: https://gizmi.io

 

Ewa Sobolewska

Ewa Sobolewska

Copywriterka z kreatywnym podejściem do tworzenia treści reklamowych i informacyjnych. Specjalizuje się w storytellingu i kampaniach e-mail marketingowych. Wolny czas poświęca na gotowanie i odkrywanie nowych smaków.

Artykuły: 148

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *