Kolejny etap współpracy platformy IdoSell z Facebookiem. Nowa integracja do sterowania reklamami sklepów internetowych

Kolejny etap współpracy platformy IdoSell z Facebookiem. Nowa integracja do sterowania reklamami sklepów internetowych

Platforma sklepów internetowych IdoSell wprowadziła nową integrację z Facebookiem. Pod nazwą Facebook for IdoSell kryje się narzędzie, które korzysta z nowego API Facebooka, To opcja tylko dla zaufanych partnerów. Dzięki niemu ponad 6000 sklepów internetowych będzie mogło ściągać na swoje strony jeszcze lepszy ruch z mediów społecznościowych.

Facebook for IdoSell to kompleksowa integracja, które łączy Facebook Page, Ad Account, Facebook Pixel oraz produkty sklepu internetowego w jednym panelu. W ten sposób IdoSell ustawia konta biznesowe pod kątem optymalnych reklam na Facebooku oraz Instagramie. Narzędzie to jest darmowe dla wszystkich sprzedawców.

Jak to działa? Generująca się automatycznie konfiguracja buduje tzw. Facebook Catalog (katalogi produktów), dodaje tagi produktów. Dzięki temu specjalista od reklamy sklepu, na bazie ustawianych i zbieranych automatycznie informacji, może tworzyć nowe kampanie szybciej i efektywniej. Co ciekawe, tak przygotowana integracja przez nowe API (tzw. Facebook Business Extention 2) otwiera dostęp do wszystkich przyszłych nowości, które pojawią się niebawem w Polsce – w tym Sklepów na Facebook czy Intagram Shopping (czyli zakupów bezpośrednio przez media społecznościowe).

– Nasi merchanci mogą już teraz połączyć profil na Facebooku ze sklepem na platformie IdoSell. Po podłączeniu narzędzia, mogą zasilić swój sklep i profil Facebooka dużym zestawem funkcji. To poskutkuje zwiększeniem liczby transakcje. Dzięki Facebook for IdoSell zgodnie z naszą filozofią maksymalizacji sprzedaży, nasi klienci będą mogli nie tylko sprzedawać swoje produkty przez Facebooka, ale też śledzić ruch w sklepie internetowym i prowadzić skuteczny re-marketing do swoich klientów – mówi Robert Bendig-Wielowiejski, Product Manager z IdoSell .

IdoSell dba też o to, by po kliknięciu w reklamę, miała ona możliwie wysoką konwersję. M.in. każdy sklep internetowy jest dostosowany do urządzeń mobilnych i przyjazny dla konsumentów, którzy kupują na Facebooku.

Wszystkie niezbędne informacje na temat integracji z Facebook for IdoSell, można znaleźć na stronie:www.idosell.com/pl/facebook

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij