Większość przedsiębiorców stawia na tzw. elementy bezpośredniej reklamy w stosunku do swoich konsumentów. Zainteresowanie ze strony firmy, dużą efektywność oraz stosunkowo niskie nakłady finansowe sprawiają, że torby reklamowe są niezwykle popularne wśród różnych firm. Także woreczki papierowe czy torby papierowe ekologiczne, na których umieszczono różne firmowe zdobienia, logo i danymi firmy są bardzo popularnym rozwiązaniem, które charakteryzuje stosunkowo niska cena. Wciąż jednak wiele firm decyduje się na klasyczne torby reklamowe foliowe, które wykonywane są z materiałów recyclingowych. Dlaczego warto postawić na torbę reklamową? Co należy o niej wiedzieć?

Uniwersalne reklamówki z nadrukiem firmy

Torby reklamowe to uniwersalny gadżet, który dostępny jest na rynku od wielu lat. Sprawdza się praktycznie w każdej branży. Znaleźć go można zarówno w sklepach obuwniczych, odzieżowych, marketach spożywczych, jak i małych, lokalnych aptekach czy osiedlowych sklepikach. To rozwiązanie, które od dłuższego czasu uznawane jest za doskonały nośnik reklamowy. 

Torby foliowe z nadrukiem to prosty gadżet reklamowy. Służy do pakowania zakupionych produktów, może być wielokrotnego użytku. Pozwala na świetną, dynamiczną reklamę każdej firmy. Dodatkowo opakowania foliowe są higieniczne. 

Szukasz producenta toreb reklamowych z nadrukiem? Doskonale trafiłeś – postaw na ofertę polskiego producenta firmy Grala: https://sklep.grala.com.pl/

Na jakie torby reklamowe można się zdecydować?

Na rynku dostępnych jest wiele różnych produktów reklamowych. Torby foliowe to opakowania, które z powodzeniem można stosować podczas kampanii promocyjnych i marketingowych. Są funkcjonalne, doskonale przyciągają wzrok, a dodatkowo wiele można w nich pomieścić.

Wybierając odpowiednią torbę reklamową należy zwrócić uwagę na to, czy producent może umieścić na niej grafikę, jaka jest jej jakość wykonania oraz z jakiego tworzywa została stworzona. Wybierać można spośród m.in.:

  • Toreb reklamowych LDPE z uszami,
  • Toreb reklamowych LDPE z rączką (tzw. nerką)
  • Toreb papierowych z uchem,
  • Toreb ekologicznych, tzw. reklamówek jednorazowych.

Wybierając torby reklamowe warto także sprawdzić, czy są one dopasowane do kontaktu z żywnością. Odpowiednie modele powinny posiadać atest Polskiego Związku Higieny (PZH). Jeśli decydujesz się na torbę z nadrukiem reklamowym – najlepszym rozwiązaniem będzie tzw. metoda fleksograficzna, czyli trwały, sprawdzony nadruk.

Dlaczego torba reklamowa to najlepszy gadżet reklamowy?

Zastanawiałeś się, jak w atrakcyjny i opłacalny sposób wypromować swoją firmę? Co wybrać, by nie generować zbyt wysokich kosztów budżetu na gadżety reklamowe? Wypróbuj torby reklamowe z nadrukiem! Do ich największych zalet należy: 

  • Możliwość wykonania dowolnego nadruku logo na torbach papierowych lub materiałowych możesz zwiększyć rozpoznawalność marki wykprzystując offlinowe działania, 
  • Wykorzystując eko-torby z nadrukiem (np. papierowe lub z materiałów pochodzących z recyclingu) do promocji biznesu, zbudujesz pozytywny wizerunek firmy, zgodny z najnowszymi trendami, 
  • Nadruki na torbach to bardzo korzystna pod względem finansowym forma reklamy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here