Obejmujemy Patronat Medialny nad szkoleniami vfconferences.pl – Zapraszamy!
Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2B
18.03.2020r. i 22.04.2020r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska
Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.
Adresaci
- Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)
- Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami
Cele szkolenia
- Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
- Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
- Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
- Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
- Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
- Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści z uczestnictwa
- Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Dopasowanie działań marketingowych do produktu
- Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2C
19.03.2020r. i 23.04.2020r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska
Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.
Adresaci
- Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)
- Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami
- Graficy
- Pracownicy agencji reklamowych
Cele szkolenia
- Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
- Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
- Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
- Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
- Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
- Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści z uczestnictwa
- Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
- Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Dopasowanie działań marketingowych do produktu
- Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
Zapraszamy do kontaktu
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Mobile marketing
8.04.2020 r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu, sprzedaży, komunikacji rynkowej, pracując zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.
Adresaci
- Brand Managerowie
- Product Managerowie
- Marketing Managerowie
- Category Managerowie
Cele i korzyści ze szkolenia
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.
- Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej organizacji
- Przydatne dane i uporządkowane informacje
- Przystępny język zrozumiały dla każdego
- Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
- Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
https://vfconferences.pl/event/mobile-marketing/
https://vfconferences.pl/2020/02/14/mobile-marketing/
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Strategia i planowanie kampanii reklamowych w Internecie
6.05.2020 r., 2.06.2020 r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Leszek A. Nowak
Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu, sprzedaży, komunikacji rynkowej, pracując zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.
Adresaci
- Brand Managerowie
- Product Managerowie
- Marketing Managerowie
Cele i korzyści ze szkolenia
Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan).
- Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy internetowej, zdefiniowania i realizacji strategii działań digital marketingowych dla swojej organizacji.
- Przydatne dane i uporządkowane informacje
- Przystępny język zrozumiały dla każdego
- Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
- Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
https://vfconferences.pl/event/strategia-i-planowanie-kampanii-reklamowych-w-internecie/
https://vfconferences.pl/2020/02/14/strategia-i-planowanie-kampanii-reklamowych-w-internecie/
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Marketing handlowy – projektowanie wsparcia sprzedaży
20.05.2020r. i 23.06.2020r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Izabela Talmont
Posiada ponad 17 letnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Obszary specjalizacji to zarządzanie marką, działania trade marketingowe, ustalanie polityki cenowej dla podległych marek, wytyczanie kierunków rozwoju dla marek w zakresie B2B oraz B2C, współpraca z kluczowymi klientami w tym kanał e-commerce.
Cele szkolenia
- Rozwój kompetencji trade marketingowych w zakresie planowania wsparcia sprzedaży.
Przekazywana wiedza
- Narzędzia marketingu handlowego
- Mechanizmy promocyjne i łączenie ich z narzędziami
- Skuteczne praktyki z rynku
Rozwijane umiejętności
- Formułowanie celów biznesowych
- Strategiczne projektowanie działań i tworzenie planów wsparcia sprzedaży
- Łączenie działań marketingowych i sprzedażowych
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
https://vfconferences.pl/event/marketing-handlowy-projektowanie-wsparcia-sprzedazy/
https://vfconferences.pl/2020/02/14/marketing-handlowy-projektowanie-wsparcia-sprzedazy/
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Warsztat PR Managera
14.05.2020 r., 16.06.2020 r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska
Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.
Adresaci
- PR manager
- Marketing manager
- Specjalista ds. komunikacji
- osoby pełniące powyższe funkcje w organizacji
- pracownicy administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami
Opis szkolenia
Szkolenie Media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami Poznają rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce.
Dzięki szkoleniu, uczestnicy
- nauczą się kreować newsy
- zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
- nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów
- zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
- nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
- poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
- nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
- poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
https://vfconferences.pl/event/warsztat-pr-managera-media-relations/
https://vfconferences.pl/2020/02/14/warsztat-pr-managera-media-relations/
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Neuromarketing – u źródeł motywacji zakupowych klientów
9.06.2020 r., 7.07.2020 r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Adam Zemełka
Doktor psychologii, zajmuje się psychologią stosowaną w marketingu, edukacji oraz rozwoju osobistym człowieka. Autor publikacji poświęconych współczesności i historii badań nad ludzkim mózgiem. Wykładowca poznańskich i warszawskich uczelni. Od lat realizuje szkolenia z zakresu neuromarketingu dla przedstawicieli polskich oraz międzynarodowych firm.
Opis szkolenia
Neuromarketing stanowi przymierze neurobiologii, psychologii i narzędzi marketingowych w drodze do zrozumienia prawdziwych – a nie jedynie deklarowanych – motywacji konsumentów. Warsztaty z zakresu neuromarketingu mają za zadanie wprowadzenie uczestników w świat ludzkiego mózgu – tj. świat kreatora, nadawcy i odbiorcy wszystkiego, co mieści w sobie galaktyka sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika
- Poznanie anatomicznej i funkcjonalnej specyfiki tzw. „mózgu zakupowego”
- Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych
- Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji przez ludzi
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
- Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
- Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
- Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
https://vfconferences.pl/event/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow/
https://vfconferences.pl/2020/02/14/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow-2/
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl
Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn
7.07.2020 r. i 4.08.2020 r., Warszawa
Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska
Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.
Opis szkolenia
To szkolenie to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media.
Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing.
Adresaci
- Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B
Korzyści
- Skrócenie procesu sprzedaży
- Wzrost efektywności działań sprzedażowych
- Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
- Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem
Metody szkolenia
Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych na autorskich arkuszach, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy), burzy mózgów, mini konsultacji.
Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:
https://vfconferences.pl/event/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin/
https://vfconferences.pl/event/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin/
Zapraszamy do kontaktu:
Zespół Konferencji i Szkoleń
Kom. 791 404 321
e-mail: biuro@vfconferences.pl