Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2B

18.03.2020r. i 22.04.2020r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Adresaci

  • Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)
  • Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami

Cele szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim 
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu 
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing 
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych 

Korzyści z uczestnictwa

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych  

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2b/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2b/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2C

19.03.2020r. i 23.04.2020r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Adresaci

  • Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)
  • Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami
  • Graficy
  • Pracownicy agencji reklamowych

Cele szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim 
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu 
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing 
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych 

Korzyści z uczestnictwa

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych  

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2c/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2c/

Zapraszamy do kontaktu

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Mobile marketing

8.04.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Leszek A. Nowak

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu, sprzedaży, komunikacji rynkowej, pracując zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.

Adresaci

  • Brand Managerowie 
  • Product Managerowie
  • Marketing Managerowie 
  • Category Managerowie

Cele i korzyści ze szkolenia

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.

  • Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej organizacji
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/mobile-marketing/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/mobile-marketing/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Strategia i planowanie kampanii reklamowych w Internecie

6.05.2020 r., 2.06.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Leszek A. Nowak

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu, sprzedaży, komunikacji rynkowej, pracując zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.

Adresaci

  • Brand Managerowie
  • Product Managerowie 
  • Marketing Managerowie

Cele i korzyści ze szkolenia

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan). 

  • Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy internetowej, zdefiniowania i realizacji strategii działań digital marketingowych dla swojej organizacji.
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)

 

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/strategia-i-planowanie-kampanii-reklamowych-w-internecie/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/strategia-i-planowanie-kampanii-reklamowych-w-internecie/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Marketing handlowy – projektowanie wsparcia sprzedaży

20.05.2020r. i  23.06.2020r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Izabela Talmont

Posiada ponad 17 letnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Obszary specjalizacji to zarządzanie marką, działania trade marketingowe, ustalanie polityki cenowej dla podległych marek, wytyczanie kierunków rozwoju dla marek w zakresie B2B oraz B2C, współpraca z kluczowymi klientami w tym kanał e-commerce.

Cele szkolenia

  • Rozwój kompetencji trade marketingowych w zakresie planowania wsparcia sprzedaży.

Przekazywana wiedza

  • Narzędzia marketingu handlowego
  • Mechanizmy promocyjne i łączenie ich z narzędziami
  • Skuteczne praktyki z rynku

Rozwijane umiejętności

  • Formułowanie celów biznesowych
  • Strategiczne projektowanie działań i tworzenie planów wsparcia sprzedaży
  • Łączenie działań marketingowych i sprzedażowych

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/marketing-handlowy-projektowanie-wsparcia-sprzedazy/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/marketing-handlowy-projektowanie-wsparcia-sprzedazy/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Warsztat PR Managera

14.05.2020 r., 16.06.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Adresaci

  • PR manager
  • Marketing manager
  • Specjalista ds. komunikacji 
  • osoby pełniące powyższe funkcje w organizacji
  • pracownicy administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami

 

Opis szkolenia

Szkolenie Media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami Poznają rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce. 

Dzięki szkoleniu, uczestnicy

  • nauczą się kreować newsy
  • zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów 
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
  • poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
  • nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
  • poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/warsztat-pr-managera-media-relations/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/warsztat-pr-managera-media-relations/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Neuromarketing – u źródeł motywacji zakupowych klientów

9.06.2020 r., 7.07.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Adam Zemełka

Doktor psychologii, zajmuje się psychologią stosowaną w marketingu, edukacji oraz rozwoju osobistym człowieka. Autor publikacji poświęconych współczesności i historii badań nad ludzkim mózgiem. Wykładowca poznańskich i warszawskich uczelni. Od lat realizuje szkolenia z zakresu neuromarketingu dla przedstawicieli polskich oraz międzynarodowych firm.

Opis szkolenia

Neuromarketing stanowi przymierze neurobiologii, psychologii i narzędzi marketingowych w drodze do zrozumienia prawdziwych – a nie jedynie deklarowanych – motywacji konsumentów. Warsztaty z zakresu neuromarketingu mają za zadanie wprowadzenie uczestników w świat ludzkiego mózgu – tj. świat kreatora, nadawcy i odbiorcy wszystkiego, co mieści w sobie galaktyka sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika

  • Poznanie anatomicznej i funkcjonalnej specyfiki tzw. „mózgu zakupowego”
  • Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych 
  • Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji przez ludzi
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  • Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  • Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  • Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow-2/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

7.07.2020 r. i 4.08.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Opis szkolenia

To szkolenie to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media. 

Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. 

Adresaci

  • Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B 

Korzyści

  • Skrócenie procesu sprzedaży
  • Wzrost efektywności działań sprzedażowych
  • Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  • Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem 

Metody szkolenia

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych na autorskich arkuszach, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy), burzy mózgów, mini konsultacji.  

 

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin/

https://vfconferences.pl/event/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here