Obejmujemy Patronat Medialny nad szkoleniami vfconferences.pl – Zapraszamy!

Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2B

18.03.2020r. i 22.04.2020r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Adresaci

  • Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)
  • Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami

Cele szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim 
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu 
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing 
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych 

Korzyści z uczestnictwa

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych  

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2b/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2b/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Nowoczesne formy marketingu dla firm oferujących produkty/usługi do B2C

19.03.2020r. i 23.04.2020r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Adresaci

  • Osoby zajmujące się marketingiem (specjaliści ds. marketingu)
  • Właściciele/osoby zarządzające mikro/małymi firmami
  • Graficy
  • Pracownicy agencji reklamowych

Cele szkolenia

  • Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim 
  • Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu 
  • Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing 
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
  • Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych 

Korzyści z uczestnictwa

  • Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
  • Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
  • Zwiększenie rozpoznawalności marki
  • Dopasowanie działań marketingowych do produktu
  • Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych  

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2c/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/nowoczesne-formy-marketingu-dla-firm-oferujacych-produkty-uslugi-do-b2c/

Zapraszamy do kontaktu

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Mobile marketing

8.04.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Leszek A. Nowak

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu, sprzedaży, komunikacji rynkowej, pracując zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.

Adresaci

  • Brand Managerowie 
  • Product Managerowie
  • Marketing Managerowie 
  • Category Managerowie

Cele i korzyści ze szkolenia

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy mobilnej i profil mobilnego konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię mobile marketingu, planować reklamę mobilną, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia mobile marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających mobile marketing. Przyswoi obszar aplikacji mobilnych, na przykładzie studium przypadku. Zapozna się również z aspektami prawnymi w internecie w kontekście mobile marketingu, takich, jak: ochrona danych osobowych czy geolokalizacyjnych.

  • Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy mobilnej, zdefiniowania i realizacji strategii działań mobile marketingowych swojej organizacji
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/mobile-marketing/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/mobile-marketing/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Strategia i planowanie kampanii reklamowych w Internecie

6.05.2020 r., 2.06.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Leszek A. Nowak

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada ponad 20-letnią praktykę w marketingu, sprzedaży, komunikacji rynkowej, pracując zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem.

Adresaci

  • Brand Managerowie
  • Product Managerowie 
  • Marketing Managerowie

Cele i korzyści ze szkolenia

Uczestnik szkolenia pozna polski rynek reklamy internetowej i profil konsumenta w sieci. Nauczy się definiować strategię marketingu internetowego, planować reklamę w sieci, dobrać odpowiednie narzędzia taktyczne, mierzyć efekty. Dowie się, jakie narzędzia marketingowe wspierają konwersje na cele, i jak zaplanować działania reklamowe dla swojej witryny. Przyswoi szereg praktycznych narzędzi wspomagających marketing internetowy. Nauczy się planowania kampanii reklamowych w internecie, na przykładzie studium przypadku (media plan). 

  • Jeden dzień (7 godzin) wiedzy niezbędnej do poznania rynku reklamy internetowej, zdefiniowania i realizacji strategii działań digital marketingowych dla swojej organizacji.
  • Przydatne dane i uporządkowane informacje
  • Przystępny język zrozumiały dla każdego
  • Przykłady z rynku i praktyczne ćwiczenia
  • Indywidualny test online 40 autorskich pytań na bazie sylabusa DIMAQ Professional (każdy rozwiązuje na swoim smartfonie; rywalizacja)

 

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/strategia-i-planowanie-kampanii-reklamowych-w-internecie/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/strategia-i-planowanie-kampanii-reklamowych-w-internecie/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Marketing handlowy – projektowanie wsparcia sprzedaży

20.05.2020r. i  23.06.2020r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Izabela Talmont

Posiada ponad 17 letnie doświadczenie zdobyte w działach sprzedaży i marketingu w strukturach polskich oraz międzynarodowych. Obszary specjalizacji to zarządzanie marką, działania trade marketingowe, ustalanie polityki cenowej dla podległych marek, wytyczanie kierunków rozwoju dla marek w zakresie B2B oraz B2C, współpraca z kluczowymi klientami w tym kanał e-commerce.

Cele szkolenia

  • Rozwój kompetencji trade marketingowych w zakresie planowania wsparcia sprzedaży.

Przekazywana wiedza

  • Narzędzia marketingu handlowego
  • Mechanizmy promocyjne i łączenie ich z narzędziami
  • Skuteczne praktyki z rynku

Rozwijane umiejętności

  • Formułowanie celów biznesowych
  • Strategiczne projektowanie działań i tworzenie planów wsparcia sprzedaży
  • Łączenie działań marketingowych i sprzedażowych

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/marketing-handlowy-projektowanie-wsparcia-sprzedazy/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/marketing-handlowy-projektowanie-wsparcia-sprzedazy/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Warsztat PR Managera

14.05.2020 r., 16.06.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Adresaci

  • PR manager
  • Marketing manager
  • Specjalista ds. komunikacji 
  • osoby pełniące powyższe funkcje w organizacji
  • pracownicy administracji publicznej zajmujący się komunikacją z mediami

 

Opis szkolenia

Szkolenie Media relations to zajęcia, na których uczestnicy będą mogli nauczyć się w jaki sposób dobierać właściwe media do poszczególnych działań public relations, oraz jak tworzyć właściwe relacje z mediami Poznają rodzaje tekstów jakie powinny być tworzone na użytek mediów i będą mogli przećwiczyć ich pisanie w praktyce. 

Dzięki szkoleniu, uczestnicy

  • nauczą się kreować newsy
  • zdobędą wiedzę na temat znaczenia media relations dla organizacji
  • nauczą się tworzyć interesujące teksty na użytek mediów 
  • zdobędą praktyczne umiejętności w zakresie kontaktów z mediami
  • nauczą się dopasowywać poszczególne typy materiałów prasowych do typu mediów oraz okoliczności
  • poznają przyczyny odrzucenia tekstów przez media
  • nauczą się tworzyć ciekawe i intrygujące tytuły dla swoich tekstów
  • poznają zasady przygotowania się na kryzysy oraz zapobieganie im stworzą strukturę media planu dla swoich organizacji

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/warsztat-pr-managera-media-relations/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/warsztat-pr-managera-media-relations/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Neuromarketing – u źródeł motywacji zakupowych klientów

9.06.2020 r., 7.07.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Adam Zemełka

Doktor psychologii, zajmuje się psychologią stosowaną w marketingu, edukacji oraz rozwoju osobistym człowieka. Autor publikacji poświęconych współczesności i historii badań nad ludzkim mózgiem. Wykładowca poznańskich i warszawskich uczelni. Od lat realizuje szkolenia z zakresu neuromarketingu dla przedstawicieli polskich oraz międzynarodowych firm.

Opis szkolenia

Neuromarketing stanowi przymierze neurobiologii, psychologii i narzędzi marketingowych w drodze do zrozumienia prawdziwych – a nie jedynie deklarowanych – motywacji konsumentów. Warsztaty z zakresu neuromarketingu mają za zadanie wprowadzenie uczestników w świat ludzkiego mózgu – tj. świat kreatora, nadawcy i odbiorcy wszystkiego, co mieści w sobie galaktyka sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika

  • Poznanie anatomicznej i funkcjonalnej specyfiki tzw. „mózgu zakupowego”
  • Zrozumienie funkcjonowania mózgowych ośrodków podejmowania decyzji – w tym decyzji zakupowych 
  • Świadomość najczęściej popełnianych błędów w podejmowaniu decyzji przez ludzi
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o układzie pamięci i mechanizmach generowania emocji w działaniach marketingowych
  • Umiejętność zaprojektowania działań marketingowych w oparciu o procesy przetwarzania informacji zmysłowych przez mózg
  • Zdolność zastosowania informacji na temat pierwotnych potrzeb ludzkiego mózgu w konstruowaniu narracji handlowych
  • Wykorzystywanie „mapy mózgu klienta” w praktyce

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow/

https://vfconferences.pl/2020/02/14/neuromarketing-u-zrodel-motywacji-zakupowych-klientow-2/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Skuteczna sprzedaż przez LinkedIn

7.07.2020 r. i 4.08.2020 r., Warszawa

Prowadzący szkolenie: Ewa Gadomska

Marketerka, trener, doradca, inspiratorka kobiet. Zajmuje się szeroko pojętą komunikacją  marketingową. Tworzy strategie marketingowe i sprzedażowe. Wprowadza marki na rynki Polskie i zagraniczne.

Opis szkolenia

To szkolenie to adaptacja wiedzy sprzedażowej do nowego kanału sprzedaży. To połączenie szkoleń z zakresu sprzedaży, copywritngu i social media. 

Sprzedaż przez LinkedIn zyskuje na popularności, głównie dzięki temu, że pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Jest również bardziej efektywnym sposobem niż cold calling czy cold mailing. 

Adresaci

  • Dla każdego, kto ma do czynienia ze sprzedażą B2B 

Korzyści

  • Skrócenie procesu sprzedaży
  • Wzrost efektywności działań sprzedażowych
  • Poznanie nowych sposobów dotarcia do klienta
  • Zdobycie umiejętności budowania głębokich relacji z klientem 

Metody szkolenia

Szkolenie jest prowadzone w sposób warsztatowy. Proporcje teorii do ćwiczeń wynoszą 20:80. W każdym module wykorzystywane są metody: mini wykładu, ćwiczeń indywidualnych na autorskich arkuszach, ćwiczeń na własnych profilach na LinkedIn (wymagane są laptopy), burzy mózgów, mini konsultacji.  

 

Szczegóły szkolenia i formularz zgłoszeniowy dostępne pod adresem:

https://vfconferences.pl/event/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin/

https://vfconferences.pl/event/skuteczna-sprzedaz-przez-linkedin/

Zapraszamy do kontaktu:

Zespół Konferencji i Szkoleń

Kom. 791 404 321

e-mail: biuro@vfconferences.pl

 

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij