Niezależnie od branży, firma stawiająca dopiero pierwsze kroki w biznesie musi stopniowo budować swoją rozpoznawalność. Oczywiście najlepiej świadczy o niej jakość oferowanych usług. Jednak, jeśli do profesjonalizmu doda się jeszcze szczyptę marketingu,wspinanie się po szczeblach branżowej kariery przychodzi z większą łatwością. Stąd, gadżety firmowe dopasowane do profilu działalności są nieodzownym elementem skutecznej promocji.

Skuteczna promocja szkół prywatnych i kursów – gadżety reklamowe w formie gier i zabaw

Edukacja dzieci i młodzieży to również prężnie rozwijający się biznes szkół prywatnych oferujących najrozmaitsze zajęcia dodatkowe dla dzieci. Wykorzystanie w promocji, podczas organizowanych targów edukacyjnych, gadżetów w formie gier edukacyjnych z logo szkoły jest dobrym pomysłem na promocję, znacznie ciekawszym niż znane wszystkim, bardzo praktyczne, lecz mało zaskakujące, długopisy i notesy reklamowe. Dziecko chętniej zainteresuje się ofertą przedstawioną w taki sposób niż zwykłą ulotką.

Gadżety firmowe w pracy trenera personalnego

Nie tylko większe firmy mogą korzystać z możliwości promocji poprzez gadżety firmowe. To również doskonały sposób na dotarcie do klientów dla firm jednoosobowych. Do takich należą zwykle trenerzy personalni. Kiedy poza fachowym wsparciem, radą i pomocą w osiągnięciu wymarzonej sylwetki czy lepszej kondycji, zaoferuje swojemu klientowi opaskę odblaskową z logo czy też kubek termiczny lub bidon z elektrolitami, z pewnością jego usługi będą cenione jeszcze bardziej, a klient będzie polecał profesjonalnego i do tego empatycznego trenera wszystkim swoim znajomym.

Gadżety do domu i kuchni – idealny wybór do promocji dietetyka czy też restauracji

Osób, które doradzają innym jak zrzucić zbędne kilogramy jest wiele, jednak kiedy nadwadze towarzyszą problemy zdrowotne bądź dolegliwości zmuszają do zmodyfikowania sposobu żywienia, to każdy swoje kroki kieruje do dietetyka. Taka działalność również wymaga dobrej promocji. Swoim klientom dietetyk może zaproponować profesjonalną wagę z logo, dzięki której będą monitorować swoje postępy. Tu dobrym pomysłem będzie również kubek z logo, a nawet fartuszek z zaleceniami dietetycznymi. Wśród gadżetów reklamowych do domu i kuchni odpowiednie dla profilu swojej działalności znajdzie również właściciel restauracji czy też kawiarni. Własne imbryki i filiżanki z nazwą restauracji to świetny brand marketing.

Gadżety reklamowe, które pozwolą być z klientem w stałym kontakcie

W trakcie załatwiania ważnych spraw również biznesowych może rozładować się telefon. To bardzo frustrujące, jeśli nie ma się możliwości podładowania go w gniazdu, a nie dysponuje się power bankiem. Również w sytuacjach prywatnych przeżywa się podobne sytuacje, gdyż większość osób bez telefonu bardzo nieswojo. Dlatego podarowanie klientowi power banku może być strzałem w dziesiątkę. To może być doskonały gadżet firmowy np. dla biura podróży, które pokazuje, że troszczy się, by klient na delegacji czy wakacjach mógł być zawsze w kontakcie z firmą czy ze swoimi bliskimi. To oczywiście również świetna forma promocji dla mechanika samochodowego, który zdaje sobie sprawę ile czasu jego klienci spędzają w podróży. To wreszcie świetny prezent dla pracowników, z którymi chce się być w stałym kontakcie.

Gadżety firmowe mogą być ściśle związane z profilem prowadzonej działalności lub być od niej bardzo odległe. Ważne jednak, by nie tylko poprzez dobrze wykonane usługi, ale również drobny upominek zaskarbić sobie sympatię i przede wszystkim pamięć klienta.

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNa czym polega zakup mediów i ile kosztuje?
Następny artykułJakie funkcje musi mieć antywirus dla firm?
MarketingPortal.pl to portal skierowany do wszystkich internautów interesujących się szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W serwisie znajdziemy specjalistyczne artykuły pisane przez ekspertów z różnych dziedzin reklamy internetowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ